« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
دکتر قباد مبشر خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 هزار و 910 نفر از مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال گذشته تاکنون از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی و فردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه این نهاد به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های مددجویی دوره‌های مشاوره و راهنمایی برگزار می‌کند، گفت:  13 هزار و 910 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی و فردی بهره‌مند شده‌اند.

وی در خصوص ارائه مشاوره فردی به مددجویان گفت: 3114 نفر راهنمایی فردی، 132 نفر روان‌درمانی و 741 نفر نیز از خدمات مشاوره فردی بهره‌مند شدند.

مبشری به برگزاری 293 جلسه راهنمایی و مشاوره گروهی برای مددجویان اشاره و بیان کرد: برگزاری 259 جلسه راهنمایی گروهی با 9539 شرکت‌کننده و 34 جلسه مشاوره گروهی با 384 مددجو از اقدامات این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مشاوره و راهنمایی مددجویان در زمینه‌هایی ازجمله تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی، مثبت نگری و سایر موارد است، گفت: گروه‌های هدف مشاوره و راهنمایی این نهاد همسران جوان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل، دانشجویان، دانش آموزان و جوانان در آستانه ازدواج هستند.

مبشری به اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر به این آسیب‌ها به‌موقع رسیدگی نشود، افزایش جرم و جنایت را در پی دارد و موجب ایجاد هرج‌ومرج در خانواده و جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 42 هزار و 556 خانوار از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، افزود: از این جمعیت، 26 هزار و 86 خانوار با سرپرست مرد و مابقی سرپرست زن هستند که در بین خانواده‌های زنان سرپرست، 357 خانوار سرپرست زندانی و 1458 خانوار زنان مطلقه هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: