« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
ظهر امروز در آیینی؛
كلنگ شروع ساخت مركز بستر درمانی شهرستان لنده با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور به زمين زده شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اين مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، نماينده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شوراي اسلامي،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ؛امام جمعه لنده ؛ فرماندار؛ فرمانده سپاه ؛ ورئيس و پرسنل شبكه بهداشت و درمان شهرستان لنده و جمعي از مردم اين شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت:این مرکز در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و  با زیر بنای 1080 متر مربع در دوطبقه احداث خواهد شد که طبقه اول ان 700 متر خواهد بود .

دکتر ایلامی اظهار داشت: مرکز جامع سلامت شهرستان لنده در آینده با چهار پزشک متخصص کار خود را آغاز خواهد نمود و  دندانپزشکی ؛ مامایی ؛ پزشکی عمومی ؛ تغذیه ؛ روان پزشکی؛ بهداشت محیط ؛ داروخانه و سونوگرافی بخشهایی هستند که در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود : این مرکز در راستای محرومیت زدایی و با حمایت بنیاد علوی راه اندازی خواهد شد و ما بعنوان علوم پزشکی وظیفه تجهیز و تامین نیروی انسانی آن را بعهده داریم که از هم اکنون برای تهیه زیر ساختهای آن تلاش خواهیم نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت:معمولا زمان ساخت و احداث چنین پروژه هایی بستگی به سرعت کار پیمانکار متغییر است اما معمولا یکسال و نیم تا سه سال وقت می برد که ما امیدواریم در همان یک سال و نیم به بهره برداری برسد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: