« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
تبریک به وحید حاج سعیدی ؛
وحید حاج سعیدی نویسنده و همکار "پایگاه خبری آوای رودکوف" در دومین جشنواره سراسری قلم موفق به کسب رتبه برتر گردید.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اختتامیه دومین جشنواره سراسری قلم با معرفی برگزیدگان و در سرسرای مصلی نژاد مشهد به پایان رسید و از 35برگزیده این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص این جشنواره که در ۴ بخش دانش آموزان، معلمان، طرح نگار و خبرنگاران برگزار شد، گفت:فرایند این جشنواره از تیر ماه سال ۹۷ آغاز شده است. جشنواره قلم ویژه آموزش از راه دور در آموزش و پرورش جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا که بستری برای دانش آموزانی که فرصت شرکت در کلاس درس را ندارند فراهم می‌کند.
 
 
وی تصریح کرد: هدف این جشنواره شناسایی و میدان دادن به استعداد‌ها و ایجاد بستر برای تجاری سازی و استفاده از ایده‌ها است.

 خراسان رضوی، تهران، فارس خوزستان و مازندران از جمله استان‌هایی بودند که بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشتند.

وحید حاج سعیدی روزنامه نگار ؛همکار و  نویسنده "وحید حاج سعیدی نویسنده و همکار "پایگاه خبری آوای رودکوف"  در این جشنواره در بخش گزارش حائز رتبه سوم گردید.
 
 
آوای رودکوف کسب رتبه های متعدد و درخشش کم نظیر روزنامه نگار و طنز پرداز مطرح کشورمان ؛ استاد وحید حاج سعیدی را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و بهروزی ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
تبریک به آوای رودکوف و نویسندگان و همکاران ایشان در استانهای گلستان ؛ آذربایجان شرقی ؛همدان؛خوزستان؛قم؛مشهد ؛اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد و....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: