« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
اگر از نظر مالی امکانش را دارید او را به خرید ببرید. می‌توانید با هم به تفریحاتی بپردازید که همسرتان دوست دارد و جا‌های جدیدی بروید که کشف و تجربه‌شان همسرتان را هیجان زده می‌کند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز،  اگر به دلیلی همسرتان را عصبانی کرده باشید، پس می‌دانید که برگرداندن لبخند به لب‌های او چقدر کار سختی است. درست است که هر زنی متفاوت است، اما بیشتر خانم‌ها دوست دارند غرق محبت و تحسین شوند. اگر همسرتان را رنجانده‌اید، توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا شرایط را به حالت نرمال برگردانید.

 اگر به دلیلی همسرتان را عصبانی کرده باشید، پس می‌دانید که برگرداندن لبخند به لب‌های او چقدر کار سختی است. درست است که هر زنی متفاوت است، اما بیشتر خانم‌ها دوست دارند غرق محبت و تحسین شوند. فقط گفتن «متاسفم» کافی نیست. شما باید به او نشان دهید چقدر به فکرش هستید، چقدر به شاد بودنش اهمیت می‌دهید و چه اندازه وجودش برای‌تان باارزش است. اگر همسرتان را رنجانده‌اید، توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا شرایط را به حالت نرمال برگردانید.

کاری جذاب و دوست داشتنی انجام دهید

هدیه‌ای خاص برایش تهیه کنید یا تدارک یک مهمانی غافلگیر کننده را ببینید. یادتان باشد یک شاخه گل زیبا در روز، خیلی از بگومگو‌ها را از شما دور می‌کند. این، معمول‌ترین و موثرترین تکنیک برای پرورش روح همسرتان است.

تفریحی برایش در نظر بگیرید

اگر از نظر مالی امکانش را دارید او را به خرید ببرید. می‌توانید با هم به تفریحاتی بپردازید که همسرتان دوست دارد و جا‌های جدیدی بروید که کشف و تجربه‌شان همسرتان را هیجان زده می‌کند. بلیط سینما برای فیلمی که همسرتان منتظرش بوده تهیه کنید، طرز تهیه‌ی غذای مورد علاقه‌اش را یاد بگیرید و درست کنید، یک میز دو نفره‌ی رومانتیک بچینید و فضایی خاص ایجاد کنید، شما چه موفق بشوید و چه نه، به هر حال همسرتان تلاش‌های‌تان را خواهد دید و لمس خواهد کرد.

یادداشتی عاشقانه و شیرین برایش بگذارید

اگر نمی‌توانید هزینه کنید، یادداشت‌ها و ژست‌های عاشقانه هزینه‌ای برای‌تان ندارند. دست به کار شوید و یک دستنوشته‌ی رومانتیک خلق کنید. یادتان باشد غلو نکنید و عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین احساسات خود را به همسرتان بروز دهید.

شنونده‌ خوبی باشید

بعضی از خانم‌ها (و آقایان) احساس می‌کنند نادیده گرفته می‌شوند و برای همین رنج می‌برند. اغب اوقات، تمام چیزی که نیاز دارند این است که بدانند کسی هست که با تمام وجود دوست‌شان دارد و به آن‌ها گوش می‌دهد، آن یک نفر شما باشید. وقتی همسرتان دچار دردسری می‌شود، کاملا به او توجه کنید و نشان دهید نگرانش هستید و با او همدلی کنید. موبایل‌تان را کنار بگذارید و با صد در صد توجه‌تان به او گوش دهید.

شوخ طبعی‌تان را حفظ کنید

وقتی کسی عصبانیست، شاید حوصله نداشته باشد به شوخی‌ها و خوشمزگی‌های شما گوش بدهد، اما نباید بگذارید در همین حالت بماند، چون هیچ نتیجه‌ی مثبتی ندارد. در عوض سعی کنید منتظر فرصتی مناسب باشید تا فضای خانه و حس و حال همسرتان را عوض کنید.

کار‌هایی از خانه را که همسرتان دوست ندارد انجام دهد، شما انجام دهید

فکر کنید و ببینید همسرتان از انجام کدام قسمت از کار‌های خانه متنفر است. شاید از نظافت سرویس بهداشتی یا جمع و جور کردن اتاق بچه‌ها خوشش نمی‌آید، بسیار خب، شروع کنید و تا چند روز این وظایف را به عهده بگیرید.

فراموش نکنید که هر چند هدیه خریدن و تفریح و گشت و گذار کردن بسیار خوشایند و ایده آل است، اما همیشه راه‌های احساسی زیادی وجود دارند که می‌توانند بیانگر آٔنچه در قلب‌تان می‌گذرد باشند. پس همسرتان را غرق محبت و توجه و تحسین کنید و دلش را به دست بیاورید تا احساس شادی و لبخندش را ببینید.
برچسب ها: همسر ، عصبی ، شاد ، آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: