« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
استاندار اصفهان: خبر داد:
استاندار استان اصفهان با اشاره به قول مساعد رییس بانک مرکزی برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتگران، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، برطرف می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عباس رضائی در نشست صمیمانه با صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و مسوولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، اظهار داشت: رسیدگی به مشکل بدهی‌های کلان واحدهای تولیدی بزرگ ضروری است، چرا که برخی واحدها پیش تر دلار ۳۲ هزار ریالی دریافت می‌کردند و اگر بخواهند از دلار نیمایی یا بازار آزاد استفاده کنند، هزینه های تولید افزایش یافته و با مشکلات بیشتری دست به گریبان خواهند شد.

استاندار استان اصفهان، بیان کرد: قرار است نشست هایی مستمر با رییس بانک مرکزی برگزار شود که در این راستا، در آینده نزدیک تلاش خواهد شد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتگران را درحد توان برطرف نماییم.

رضائی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی تا حد امکان باید با در نظر گرفتن نتیجه اقدام ها و رفتارهایشان در دنیا و آخرت، در مسیر اشتغال گام بردارند، متذکر شد: سیاست دولت حمایت از تولید واقعی می باشد اما از سوی دیگر زمین هایی که تملک شده اما اقدامی روی آن صورت نگرفته نیز بازپس گرفته خواهد شد.

استاندار استان اصفهان، یادآور شد: مسوولان ذیربط مشوق‌های صادراتی را که دولت برای شرایط کنونی در نظر گرفته است، پیگیری کنند و به واحدهای صنعتی منطقه اختصاص دهند.
این مقام مسئول در استان اصفهان، با تأکید بر لزوم شکل‌گیری کمیته حمایت از تولید و اشتغال ویژه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، اضافه کرد: تحقق این عمل، در راستای رسیدگی به مسائل در راستای اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: