« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
علی محمد احمدی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به نظامندی مولفه های آراستگی اداری، اصلاح نظام اداری، حقوق شهروندی و میزخدمت در استان تاکید کرد و گفت: این مولفه ها در سال جدید با دقت عمل بیشتری مورد توجه قرار می گیرند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،استاندار به یکی از برنامه های اصلی اصلاح نظام اداری چابک سازی، شایسته سالاری و کاهش بدنه دستگاه های اجرایی  به لحاظ نیرو و فضای فیزیکی اشاره کرد و افزود: گام های اساسی به سمت برون سپاری و خدمات غیرحضوری و الکترونیکی برداشته شود.

احمدی، میزخدمت را یکی از برنامه های خوب دولت برای ارائه خدمات غیرحضوری و یا فیزیکی دانست و اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی نسبت به این مهم به جهت نیروی خبره، کار بلد و مسئولیت پذیر و همچنین امکانات و ابزار اقدامات لازم را به نحو شایسته ای عملی کنند.

استاندار به توجه جدی در رعایت منشور حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: این مهم با ساز وکار ارائه شده و به گونه ای باشد که حرمت، شان و جایگاه مردم بدون هیچگونه تبعیض به خوبی حفظ و همه از این حقوق بهرمند شوند.

احمدی، آراستگی فضای فیزیکی کارمندان، بحث رعایت کامل عفاف و حجاب و شئونات اسلامی را از دیگر مولفه های مهم در دستگاه های اجرایی برشمرد که در سال ۹۸ باید به خوبی به آنها توجه شود و تاکید کرد: در ارائه هرگونه خدمت و خدمات نباید مسائل دوستی، قومی و قبیله ای  و نگاه سیاسی ورود کند.

استاندار به  رعایت ملاک ها و شاخص ها در انتخاب، گزینش و چینش مدیریتی در سطوح مختلف عالی، میانی، پایه و عملیایی و موضوع نخبه گزینی، تعهد و شایسته سالاری تاکید کرد وگفت: در این خصوص به برنامه های وکلای کانون ارزیابی شایستگی مدیران توجه شود.

احمدی به سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته به استان اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی پیشنهادات سازنده و تخصصی در بحث های بودجه ای و اصلاح قوانین ارائه دهند که در روند توسعه استان و در سطح ملی موثر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: