« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
520 میلیارد تومان؛
اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان اصفهان، گفت: در اثر ذو مرحله سیل اخیر، میزان خسارات به بخشهای مختلف این استان، 520 میلیارد تومان برآورد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت‌اله غلامی با اشاره به برآورد کلی خسارات در استان اصفهان طی دو مرحله سیلی که آمد، گفت: ۵۲۰ میلیارد تومان به ابنیه، راه‌ها، تأسیسات زیربنایی، شبکه‌های برق کشاورزی و واحدهای مسکونی، خسارت وارد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، بیان کرد: در اثر این بلای طبیعی، نزدیک به هفت هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد؛ بطوریکه بیشترین خسارات به‌طور عدمه در روستاها، سمیرم، فریدونشهر، کوهپایه، چادگان، اصفهان و شرق اصفهان بود.

او، با تأکید بر بروز خسارت ناشی از طوفان شرق اصفهان به حدود ۸۰۰ خودرو، از بروز مشکل برای حدود۳۰ کیلومتر شبکه برق استان در همین مدت، خبر داد و متذکر شد: در اثر دو مرحله سییل اخیر در استان اصفهان، نزدیک به ۴۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی آسیب و ۵۰۰ دستگاه پل و ابنیه خسارت دید.

غلامی تصریح کرد: پنج دستگاه پل در سیور، کهنگان و دشت بال مهم‌ترین پل‌هایی بود که در مسیر رودخانه ماربر توسط آب برده شد و ارتباط روستاها با سمیرم قطع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، گفت: در پشت کوه به دلیل بارش شدید برف شاهد بسته شدن راه‌ها، قطع برق و مخابرات ۱۵ روستا بودیم که تا همین اواخر نیز دسترسی به آن ممکن نبود اما اکنون با کمک دستگاه‌های ذی ربط راه‌ها باز شده است.

غلامی افزود: در حالی که درگیر رفع مشکلات و خسارت‌های ناشی از سیل در استان بودیم، لرستان به عنوان دومین نقطه به درخواست معاون اول رییس جمهور به ما سپرده شد و برای رفع خسارات به این منطقه وارد شدیم.


مدینه صابری
/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: