« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برانکو از هر نظر شایستگی حضور در پرسپولیس را دارد و من همیشه در کنارش بوده‌ام.


به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فارس: جعفر کاشانی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی و در خصوص اینکه آیا پرسپولیس امسال می‌تواند باز هم انتظار قهرمانی هوادارانش را برآورده کند، گفت: صددرصد. این تیم همیشه در زمینه فوتبال و فرهنگی مطرح بوده است، پرسپولیس تمام پتانسیل‌ها را برای قهرمانی و اشاعه فرهنگ قهرمانی دارد.

کاشانی در خصوص اینکه آیا به درایت برانکو در خصوص عملکرد پرسپولیس اعتقاد دارد، گفت:‌ صددرصد همینطور است، چطور ندارم؟ برانکو را من در تیم ملی هم کنارش بودم، او باشخصیت و باکلاس است. با توجه به امکانات امروز پرسپولیس، او تمام تلاشش را کرده است. زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد، تیم شانزدهم بود، اما حالا پای قهرمانی است، ما باید از معلومات و دانش برانکو حداکثر استفاده را در زیرساخت‌ها ببریم. آرزوی من این است که تیم‌های پایه ما با نظر و دانش برانکو ساخته شود.

وی در خصوص اینکه در رسانه‌ها از قول او نقل شده که مدیریت باشگاه پرسپولیس نقش اساسی را در نتایج تیم دارد، گفت: از قول من خیلی چیزها می‌نویسند، بزرگ‌ترین هنر مدیریت باشگاه حفظ برانکو است، او نوک نیزه اهداف باشگاه است. از دربان باشگاه تا هواداران تیم در دورترین نقاط کشور، در فرهنگ باشگاه تأثیرگذار هستند. برانکو لیاقت حضور در باشگاه را داشته است. آرزوی من این است که از او برای آینده استفاده کنیم. نتیجه مجموعه کار مدیریت باشگاه بردهای پرسپولیس است. مربی این تیم چه کسی است؟ او از هر نظر شایستگی حضور در پرسپولیس را دارد و من همیشه در کنارش بوده‌ام.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: در این مسائل اصلا بحثی نیست، برانکو با حداقل امکانات توانسته عملکرد خوبی داشته باشد، تیم بزرگ، مشکلات خاص خودش را دارد. جمع کردن تیم کار مربی تیم است. او پدر بچه‌ها است.

کاشانی در مورد اینکه عملکرد برانکو و کادرش خوب بوده، اما آنها از اوضاع مالی ناراحت هستند، گفت:‌ شما ببینید شرایط روز مملکت چگونه است، تفاوت ارزی را ببینید، امیدوارم روزی باشگاهی باشیم که در بخش خصوصی کار می‌کنیم. باید مشخص بشود به چه اهدافی می‌خواهیم برسیم. پویایی فرهنگ، اقتصاد قوی می‌خواهد.

وی در خصوص ۵۰ میلیارد پاداش قهرمانی پرسپولیس گفت:‌ من هم همین سؤال را از شما می‌کنم. من به عنوان پیشکسوت فوتبال صحبت می‌کنم. ما باید فرهنگ‌سازی کنیم. من شاهین را ساختم. برای پرسپولیس ۶۰ هکتار زمین گرفتم که آقای مهرعلیزاده آن را کلنگ زد. ما باید از نخبگان‌مان حداکثر استفاده را ببریم. من برای پرسپولیس استادیوم کاظمی را گرفتم، بودجه گرفتم و... .

کاشانی در مورد این ۶۰ هکتار زمین گفت: در مجموعه پرند ۶۰ هکتار زمین گرفتم و الان من هم نمی‌دانم چرا از آن خبری نیست. مهرعلیزاده رئیس وقت تربیت بدنی آن را کلنگ زد، اگر شما از آن خبردار شدید به من هم بگویید. اینقدر به من رئیس نگوئید، من هم عضوی از هیأت مدیره هستم. آرزویم این است که پرسپولیس باشگاه بشود و از هوادارانی که یک عمر کنار ما بودند و پیشکسوتان باشگاه برای پویایی فرهنگ جامعه از طریق ورزش استفاده بشود. عنوان به کسی شخصیت نمی‌دهد. مقام، عملکرد انسان‌هاست.

وی در پاسخ به سؤال دوباره در مورد ۵۰ میلیارد پاداش قهرمانی پرسپولیس گفت: من هم همین سؤال را از شما می‌کنم، شما سوال کردید و حتما به گوش مسئولان باشگاه می‌رسد و آنها حساب‌ها را اعلام می‌کنند، اینجا همه چیز حساب و کتاب دارد. من به آقای عبدی گفتم کنار تیم پرسپولیس یک تیم جوانان و امید از بچه‌هایی که بی‌بضاعت هستند درست کنید.

کاشانی در مورد اینکه زمانی در مورد برانکو گفته بود معلم کلاس اول به کار کلاس ششمی‌ها نمی آید، گفت:‌ اگر من امروز اولین روزم در تیم باشد و فردا شهره آفاق شوم، شما به چشم همان بچگی به من نگاه می‌کنید؟ من کلی می‌گویم، امروز پدر شما وقتی شهرت پیدا کرده‌اید و جایگاهی به دست آورده‌اید، باید مانند گذشته شما را صدا کند؟ شما در مورد برانکو به من نگویید، من خودم با او هستم. ما باید جوان‌هایمان را زیرنظر او تربیت کنیم. او که همیشه نیست. باید بازیکنان آینده‌دار را زیرنظر او بسازیم.

وی در خصوص تمدید قرارداد با برانکو و نگرانی‌های هواداران گفت: باشگاه تعهد دارد و برانکو هم همیشه با صبر و شکیبایی کار کرده است، او هیچ‌وقت نگفته چرا به من پول نداده‌اید و حتی بارها شده که گذشت هم کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: