« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
بهبهان
اولین محموله کمک های انسان دوستانه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مناطق سیل زده استان ارسال شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛این محموله شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز همچون آب آشامیدنی، انواع لوازم بهداشتی ،کنسرو ، مواد خوراکی و …  توسط اعضای هیات رئیسه دانشگاه به موکب بهبهان در شهر حمیدیه تحویل داده شد.

مبلغ ریالی اقلام آماده شده با همیاری اساتید و پرسنل دانشگاه تهیه و دانشجویان دانشگاه نیز سهمیه یک روز غذای خود را بصورت جیره خشک به سیل زدگان اختصاص دادند.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه همزمان با تحویل اقلام کمکی از مناطق  سیل زده و اردوگاه یادمان شهدای هویزه بازدید کرده و در ادامه با دانشجویان دانشگاه که در قالب اردوی جهادی در مناطق سیل زده حضور داشتند دیدار کردند. این دانشجویان در روزهای اولیه سیل در قالب گروه های جهادی به یاری سیل زدگان شتافته و هنوز در مناطق آسیب دیده حضور دارند.

دکتر میری در حاشیه ارسال کمک های به مناطق سیل زده گفت: از تمامی اعضای هئیت علمی، کارکنان اداری و نیز دانشجویانی که توانایی امدادرسانی به مردم سیل زده را دارند دعوت می کنم در این امر خداپسندانه و کمک به همنوعان خود اقدام کنند.

وی افزود: نمی‌توانیم از دور نظاره‌گر درد و رنج تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان که به دلیل حادثه سیل دچار خسارات فراوانی شده‌اند، باشیم و این وظیفه همه ماست که با وحدت و همدلی بیشتر مشکلات ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تالمات مردم استان قدمی برداریم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: