« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
طی 24 روز گذشته، اتفاق افتاد:
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمیرم، از واژگونی پژو 405، غرق شدن بانوی 58 ساله و مرگ مرد 37 ساله در سمیرم در طول 24 روز ابتدای امسال، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سهراب قره‌قانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت 18 و 10 دقیقه 14 فروردین‌ماه 1398، مأموران پاسگاه پلیس راه اصفهان _ شیراز از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در گردنه "خروس گلو" واقع در محور "سمیرم _ شهرضا" مطلع و بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمیرم، افزود: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند و یک نفر نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

او، علت انحراف از جاده و واژگونی خودرو را، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، عنوان کرد.

قره‌قانی، به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی و بستن کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان خودرو تأکید کرد.
غرق شدن بانوی 58 ساله در رودخانه "چشمه شیرین"/ در کنار رودخانه‌ها اتراق نکنید
سرهنگ "سهراب قرقانی" در تشریح غرق شدن این زن 58 ساله، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن يک نفر در رودخانه "چشمه شيرين" بلافاصله ماموران گشت کلانتري "ونک" در صحنه حاضر شدند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمیرم، ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک بانوی 58 ساله بر اثر بی‌احتیاطی تعادل خود را از دست داده و به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متأسفانه در اثر شيب و عمق آب غرق شده و جسد وي در 500 متر پايين‌تر از رودخانه توسط شهروندان به بيرون کشيده مي‌شود.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم به شهروندان، توصیه کرد: با توجه به بارش باران و نزولات آسماني و افزايش حجم زياد آب رودخانه‌ها از اتراق کردن و قدم زدن در کنار رودخانه پرهیز کنید که شاهد حوادث ناگواری از این دست نباشیم.
فرو ریختن ساختمان قدیمی مرگ مرد 37 ساله ای را رقم زد
سرهنگ "سهراب قرقانی" با اشاره به تأثیر بارشهای بهاری در شهرستان سمیرم و اثر مخرب آن بر بافتهای فرسوده این شهرستان، اظهار داشت: در پی تماس مردمی با فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب یک ساختمان در شهر "سمیرم" و فوت فردی که در آنجا زندگی می کرد ، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

او، افزود: ماموران مشاهده کردند جسد فردی 37 ساله توسط اورژانس به بیرون منتقل که طبق دستور مقام قضائی برای اقدمات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس به ساکنان بافت قدیمی اعلام کرده بود که منازل مسکونی را تخلیه کنند، بیان داشت: علت فروریختن این ساختمان، بارش های اخیر و قدیمی بودن بافت مسکونی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش از مردم خواست، هنگام بارش شدید نزولات آسمانی حتما منازل مسکونی فرسوده و قدیمی را تخلیه و نکات ایمنی را رعایت کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادثی مشابه نباشیم.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: