« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:مسابقه بزرگ پویش دانش آموزی با عنوان من سپاه را دوست دارم از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان وانشاءنویسی دانش آموزی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،هادی زارع پور در دیدار معاونین وجمعی از کارکنان آموزش وپرورش استان-شهرستان بویراحمد-آموزش وپرورش عشایر واستثنایی با مسئولان سپاه استان گفت: دانش آموزان در زمینه من سپاه وکشورم را دوست دارم انشاء می نویسند.


وی به اقدام نابخردانه استکبار جهانی در موضوع سپاه پاسداران اشاره کرد وگفت: این مسابقات وبرنامه ها با هدف تجلی حمایت همگانی از سپاه پاسداران بعنوان یاور همیشگی انقلاب وحافظ ارزشهای نظام انجام می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:مجموعه فرهنگیان ودانش آموزان این اقدام کینه توزانه که بیانگر ترس دشمنان از سپاه ودر نتیجه تحقیر آنهاست را محکوم می کنند.

فرمانده سپاه فتح استان هم گفت: دشمنان نظام با این اقدامات نابخردانه قصد تهدید وتحقیر سپاه ونظام را دارند که با همدلی همه گروهها به یک فرصت در مقابل آنان تبدیل ومأیوس می شوند.

سرهنگ حمید خرمدل گفت: با بصیرت-ولایتمداری-هوشیاری مردم ایران اسلامی امروزه شاهد تحقیر آمریکا وهمراهانش در مقابل همدلی مردم ومسئولان هستیم.

وی به حضور فرهنگیان ودانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد وگفت: حدود25درصد از شهدای انقلاب از جامعه دانش آموزی وفرهنگی هستند.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: بخش مهمی از دستاوردهای انقلاب مرهون حضور وهمراهی فرهنگیان ودانش آموزان است.

وی گفت: دشمنان نظام چون مشاهده می کنند سپاه در کنار مردم ودیگر نیروها حماسه ایجاد می کند در اندیشه تحقیر آن هستند ولی کور خوانده اند.

سرهنگ خرمدل تصریح کرد:انقلاب ما به مرحله فتح قله ها رسیده ودشمنان از هر فرصتی برای تخریب وتحقیر آن استفاده می کنند.

وی گفت:مجموعه آموزش وپرورش استان با حضور خود در سپاه پاسداران همدلی وهمراهی خود را مانند همیشه به اثبات رساندند واین حضور مدیرکل ومجموعه آموزش وپرورش مایه دلگرمی پاسداران است.

در این دیدار لوح تقدیر ویژه واعلام حمایت ومحکومیت اقدام خصمانه آمریکا نسبت به سپاه از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به فرمانده سپاه  تقدیم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: