« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
جهان
مایک پامپئو در پی اقدام آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خود، در اظهاراتی خصمانه سردار قاسم سلیمانی را هم‌ردیف رهبر داعش خواند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،صفحه رسمی توئیتر وزارت امور خارجه آمریکا به زبان فارسی با انتشار بخشی‌از گفت‌وگوی مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با خبرنگار فاکس‌نیوز پرداخته و نوشت که وزیر امورخارجه پمپئو در پاسخ به پرسش خبرنگار فاکس‌نیوز که از او پرسیده بود آیا قاسم سلیمانی هم‌تراز البغدادی، رهبر داعش است، گفت: بله او یک تروریست است.

آمریکا پیش از اقدام خود علیه سپاه پاسداران با قرار دادن نام آن در فهرست سازمان‌های تروریستی خود همواره ادعاهایی خصمانه علیه مقامات دفاعی و امنیتی کشورمان مطرح کرده است. این در حالی است که در این مورد به خصوص سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسدارن، پیش از این توسط مجله آمریکایی فارین پالسی در فهرست معرفی سالانه متفکران بزرگ به عنوان نخبه عرصه دفاعی امنیتی معرفی شده است و همان‌طور که رئیس جمهور ایران در گفت‌وگو با رئیس جمهور فرانسه تصریح کردند، "اگر فداکاری نیروهای سپاه نبود امروز دست‌کم دو کشور منطقه تحت کنترل داعش بود و این نیروها با فداکاری و تلاش خود ضربه مهلکی به داعش و گروهک‌های تروریستی در منطقه وارد کردند".

وزیر امور خارجه آمریکا پیش از این در کنفرانسی خبری با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا مدعی شد: این اقدام آمریکا پیام روشنی به قاسم سلیمانی و گروه‌های تحت نظر اوست مبنی بر اینکه رفتار غیرقانونی ایران در منطقه قابل قبول نیست و ما از متحدان خود می‌خواهیم از تصمیم آمریکا حمایت کنند.

ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین