« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت محقق شد؛
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6476 تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و مسکن از محل اعتبارات این صندوق به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی نادری، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده است، گفت: 6476 مورد تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و مسکن بااعتبار 31 میلیارد و 100 میلیون تومان در سال گذشته به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.


وی بابیان اینکه یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه است، افزود: 18 میلیارد و 361 میلیون تومان از میزان تسهیلات پرداخت‌شده در سال گذشته به مددجویان وام‌های کارگشایی است که برای رفع مشکلات 5066 مددجو و متقاضی نیازمند به آن‌ها پرداخت شد.

نادری به پرداخت 484 مورد تسهیلات در بخش خودکفایی و اشتغال در صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: اعتبار پرداخت‌شده در این خصوص در سال گذشته هشت میلیارد و 130 میلیون تومان است.

وی مابقی تسهیلات پرداخت‌شده امسال صندوق امداد ولایت را وام مسکن1000 واحدی 558 مورد، شش مورد ودیعه مسکن و 289 مورد تسهیلات حوزه مسکن اعلام کرد و گفت: تسهیلات صندوق امداد ولایت به‌منظور توانمندسازی و تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان در زمینه‌هایی ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی و بر اساس اولویت‌بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن گرهی از مشکلات‌ آن‌ها گشوده شود.

 مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در این صندوق در رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند سهیم باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: