« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
همزمان با روز سوم شعبان؛
به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار، حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در پیامی این روز بزرگ را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در این پیام آمده است:

ولادت مبارک سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به همه شیعیان و عاشقانش تبریک عرض می کنم .

این روز مقدس که در انقلاب اسلامی به نام یکی از ارگان های پر خیر و برکت نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نام گرفته است را به همه پاسداران عزیز به طور ویژه تبریک عرض می کنم.

الان که دشمن خبیث و عنود با اوهام و خیالات رذیلانه ّبر خواسته از مغزهای متعفن خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی معرفی کرده است جایگاه عظیم این ارگان مبقیه انقلاب بر همگان روشن شده است که اگر نقش آفرینی دقیق سپاه در عرصه های بین المللی نمی بود هر گز سر دمداران سفیه آمریکا دست به چنین اقدامی نمی زدند ..

بر ماست که در برابر این اقدامات ابلهانه رژیم سلطه گر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بایستیم و همچون گذشته بر تقویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بکوشیم و غرب آسیا را به جهنم تروریست های آمریکایی تبدیل کنیم .

همان گونه که امام حسین علیه السلام فرموده اند هرکس گرفتاری برادر مومن خود را برطرف کند خداوند گرفتاری های دنیا و آخرت او را برطرف می کند .

جا دارد در این موقعیت حساس که بخش عظیمی از هموطنان عزیز ما گرفتار حادثه سیل گشته اند به کمک آن ها بشتابیم و در کنار سپاه و ارتش و امدادگران التیام بخش دردها و رنج های هموطنان عزیز خود باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین