« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستائی اصفهان:
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستائی استان اصفهان، گفت: مديريت سطح آب مخازن با استفاده از سامانه‌هاي كنترل از دور به گونه‌اي صورت گيرد كه هيچ روستايي دچار كمبود آب نشود و سرريز از مخازن را هم نداشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، هاشم امینی در بازدید از روستای پادنا شهرستان سمیرم و بررسی وضعیت آبرسانی به روستاهای این منطقه که در شرایط سیلاب و بارندگی شدید، انجام شد، از روستای چهل‌چشمه، ايستگاه پمپاژ مرکزي و سامانه مانيتورينگ مجتمع آبرساني ۲۱ روستاي پادنا دیدن کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستائی استان اصفهان، بیان کرد: كنترل كيفيت آب شرب مصرفي مردم بسيار حائز اهميت است و یکی از بزرگترین وظایف مسئولان بخش آب روستائی مراقبت از تأمين سلامت و بهداشت آب تحويلي به روستاها در شرايط بحراني است.

او ، متذکر شد: می‌بایست مديريت سطح آب مخازن با استفاده از سامانه‌هاي كنترل از دور به گونه‌اي صورت گيرد كه هيچ روستايي دچار كمبود آب نشود و سرريز از مخازن را هم نداشته باشیم.

امینی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ ميليارد ريال خسارت به تاسيسات و شبكه‌هاي توزيع آب روستاهاي شهرستان سميرم وارد شده است، افزود: براي تأمين اضطراري آب روستاهايي كه گرفتار سيل شده‌اند بيش از ۱۰۰۰ متر مكعب آب آشاميدني سالم توسط هشت دستگاه تانكر ارسال شده و ۳۰۰۰ بسته پنج ليتري آب نيز ميان اهالي روستاها توزيع شده است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین