« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب اصفهان:
رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، گفت: در استان اصفهان، بیش از 4 میلیون نفر از آب شرب سالم، برخوردار هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سعید شمسائی، با اشاره به فرسودگی برخی تأسیسات آب در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: اینگونه تأسیسات پس از بازنگری و بررسی توسط کارشناسان و مشاوران بخش آب، بهینه‌سازی و ارتقاء می‌یابند.

رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، افزود: در حالیکه بیش از ۵۰ سال از فعالیت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می‌گذرد عمر برخی از تأسیسات از نیم قرن، بیشتر است.

این مسئول با بیان اینکه در میان بازدیدکنندگان هنوز هستند افرادی که چگونگی کارکرد تأسیسات را از نزدیک مشاهده نکردند، تصریح کرد: این در حالیست که با مشاهده چگونگی فعالیت دستگاهها و تجهیزات می‌توان به راههای بهبود فرایند این ماشین‌آلات برد.

رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به گستردگی خدمات آبفا در سطح استان، تصریح کرد:هم اکنون بیش از ۴ میلیون نفر در استان از آب شرب سالم بهداشتی برخوردار هستند و نیز حدود ۳ میلیون نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: