« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
فرماندار سمیرم، خبر داد:
فرماندار شهرستان سمیرم، گفت: برای بازسازی منازل مسکونی تخریب‌شده ناشی از سیل اخیر، وامهای یلاعوض به خسارت‌دیدگان شهری و روستا، پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا عسگریان در رابطه با سیل اخیر با اعلام اینکه هر چند سیل اخیر، خساراتی را در پی داشت ولی انشعابات آب این شهرستان، وصل است و این شهرستان در وضعیت مطلوب به سر می‌برد، اظهار کرد: این وضعیت مطلوب حاصل تلاش شورای هماهنگی بحران استان، شورای مدیریت بحران شهرستان و دستگاه‌های مربوط در شهرستان سمیرم، است.

فرماندار شهرستان سمیرم به باز بودن راه‌های مواصلاتی و مصل بودن انشعابات برق، گاز تمام روستاهای این شهرستان اشاره و بیان کرد: در سیل اخیر خانواده‌های زیادی در روستاهای قلعه و کوشک به علت عدم ایمنی کافی منازل و امکان تخریب مجبور به تخلیه شدند .
او، تصریح کرد: در حالیکه خانوارهای خسارت‌دیده در روزهای ابتدایی و با توجه به تعطیل بودن مدارس آنها در مدارس و مساجد سکونت اضطراری داده شدند. وی تصریح کرد: با باز شدن مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، 40 خانوار به سمت خانه‌های استیجاری رایگان در نقطه امن شهرستان سمیرم هدایت شدند.

عسگریان متولی بازسازی منازل ناامن و تخریب شده در اثر سیل را بنیاد مسکن شهرستان و استان و همچنین مصوبات هیئت دولت برای تسهیلات مناطق سیل‌زده، دانست.

فرماندار سمیرم با اشاره به پرداخت وام برای بازسازی منازل تخریب شده ناشی از سیل اظهار داشت: 50 میلیون تومان وام و 12 میلیون بلاعوض در مناطق شهری و 40 میلیون تومان وام و 10 میلیون تومان وام بلاعوض در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

مدینه صابری /خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: