« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
معاون فرماندار سمیرم:
معاون فرماندار شهرستان سمیرم، گفت: نتایج سوء توجه به صنعت و توسعه آن، بدون توجه به طبیعت، غیرقابل انکار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سومین جلسه تهیه و تنظیم سند توسعه شهرستان سمیرم در متن جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سمیرم امروز با حضور دکتر اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا عسگریان، اظهار کرد: توسعه بخش صنعت بدون توجه به طبیعت در شهرستان سمیرم، نتایج سوء برای توسعه و پیشرفت این شهرستان دارد.

معاون فرماندار شهرستان سمیرم، افزود: دوری استقرار صنایع آلاینده و کنترل صنایع آلاینده، نقشی موثر برای حفظ منابع طبیعی در بلندمدت دارد.

او بیان کرد: تعداد اماکن بوم‌گردی شهرستان سمیرم، گویای پتانسیل گردشگری این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان سمیرم در رابطه با مراکز بوم‌گردی هنوز به جایگاه اصلی خود دست نیافته است، اذعان داشت: در این رابطه شهرستان نطنز وضعیت بهتری از سمیرم در مقیاس استان اصفهان، دارد.

او تصریح کرد: به هر حال توسعه گردشگری طبیعی در شهرستان سمیرم، نقشی مثبت و مطلوب برای توسعه و تعمیق جذب گردشگر دارد.

عسگریان با تشریح اینکه از جمله وظایف مسئولان شهرستان سمیرم، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان است، ساماندهی تولیدات کشاورزی با لحاظ شدن منابع آب و ممانعت از برداشت بی‌رویه را وظیفه دیگر مسئولان شهرستان سمیرم دانست.

او اضافه کرد: از دیگر وظایف مسئولان شهرستان سمیرم توسعه واحدهای صنفی متناسب با اقلیم و محصولات کشاورزی است؛ چرا که با تأکید بر واحدهای فن‌آوری بالا و تکمیل زنجیره کشاورزی به یقین این شهرستان از لحاظ زیرساختی پیشرفت می‌کند.

این مسئول شهرستان سمیرم همچنین توجه به برگزاری رویدادهای کشاورزی را اقدامی مهم و موثر در راستای توسعه فعالیتهای مکمل کشاورزی است.

مدینه صابری/ خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: