« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
حجت‌الاسلام قاسمی خویی:
استادیار دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز گفت :شکرگزاری انسان را از غفلت، خودخواهی و بی اعتنایی به دیگران خارج نموده و دارای فضیلت و معرفت می نماید.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام یعقوب قاسمی خویی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با آّوای رودکوف، اظهار کرد: حمد درواقع سپاس و ستایش از نعمت های بیکران خداوند است.

وی افزود: تمام حمدها و سایش ها مخصوص خداوند است.

وی، با استناد به آیه دوم سوره حمد«الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمين» بیان کرد: در این آیه می‌خوانیم: سپاس و ستايش از آن خداست كه مدبّر و ولىّ امر و پرورش‌دهنده جهان‏هاست.

حجت‌الاسلام قاسمی خویی، ادامه داد: از لحاظ عقلی و منطقی تنها خدا هست که شاییسته پرستش است.

استادیار دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز، تمام وجودمان را از نعمت های خداوند دانست و یادآور شد: تمام وجودمون نعمت خدا تلقی می شود، هوایی تنفس می کنیم، غذایی که می خوریم، خاکی که روی آن راه می رویم، نعمت های خداوند محسوب می شوند.

وی،بااشاره به فرموده امام رضا(ع) افزود: ایشان می فرمایند: کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود.

حجت‌الاسلام قاسمی خویی، از فضیلت دار شدن انسان شکرگزار گفت و تاکید کرد: شکرگزاری انسان را از غفلت، خودخواهی و بی اعتنایی به دیگران خارج نموده و دارای فضیلت و معرفت می نماید.

گفتگو از مهندس امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین