« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
طنز / وحید حاج سعیدی
البته اینکه برخی امورات در حال زنانه شدن هستند فی نفسه چیز بدی نیست و باری از دوش آقایان برداشته می شود و ممکن است دوستان حوزه ادبیات کودک هم زین پس به جای واژه مجعول و مرد ستیزانه «آقا دزده» از واژه نوظهور و منفور« خانم دزده » هم استفاده کنند...
پایگاه خبری آوای رودکوف -وحید حاج سعیدی:چشم دوستان طرفدار فمینیسم روشن و منور... محضر محبت ظهور این دوستان شاد باش و تهنیت که فضای اقتصادی یا به عبارت قشنگ تر فضای اختلاسی کشور از حالت یک قطبی و مردانه در حال دو قطبی شدن است و زنان نیز در حال نشان دادن توانمندی های اختلاسی خود هستند.

البته اینکه برخی امورات در حال زنانه شدن هستند فی نفسه چیز بدی نیست و باری از دوش آقایان برداشته می شود و ممکن است دوستان حوزه ادبیات کودک هم زین پس به جای واژه مجعول و مرد ستیزانه «آقا دزده» از واژه نوظهور و منفور« خانم دزده » هم استفاده کنند و اتفاقاً به کسی هم بر نخورد.

حقیقتاً جای این افراد با این همه توانمندی در برنامه عصر جدید استاد علیخانی خالی است. جا دارد این بانوی خسارت که یک تنه روی تمام اختلاس گران را سفید کرده و تن ویکتور لوستیک بزرگترین کلاهبردار تاریخ را در گور لرزانده است، توضیح بدهد چگونه این حجم عظیم پول را جابجا کرده یا به عبارت درست تر هاپولی کرده است و هیچکس هم متوجه نشد؟! شما عنایت داشته باشید خلق الله برای جابجایی پول در روز حداکثر 3 میلیون تومان می توانند کارت به کارت کنند حالا شما حساب بفرمائید  برای جابجایی 6/6 میلیارد یورو ( یا هر مبلغی که دوستان به صحت آن اعتقاد دارند) چند سال نوری لازم است؟!

نور به قبر فردوسی طوسی ببارد که در بیتی افسونگرانه فرمود: زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر!

استاد مردا که تو بودی ... اما استاد برخیز و ببین که در این دوره زمانه زنان علاوه بر هنر زاد و ولد شیر نر، خانه داری، رفت و روب، پخت و پز، تربیت فرزندان، قالی بافی، منجوق دوزی ، کمک به اقتصاد خانواده و ... قادرند اقتصاد مملکت را نیز یک تنه خانه تکانی کنند و دانشمندان علوم اقتصادی را مجبور کنند در زیر شاخه های اقتصادی دروس دانشگاهی نظریات جدید علمی نظیر مبانی اختلاس یک و دو را هم تدریس کنند و این مقوله را در دانشگاه ها آچار کشی کنند!

 فقط این نکته پیش خودمان بماند اگر کسی بخواهد  از یک مغازه بقالی که از قضا دوربین مدار بسته ندارد، در یک محله خلوت قرار دارد و  فروشنده اش نیز یک پیرمرد کم زور است که تا سر چهار راه هم نمی تواند بدود، دزدی کند باید یک همدست چغر و بد بدن داشته باشد که دستکم در مواقع خطر سوت بزند یا موتور را جلوی مغازه روشن نگه دارد تا آقا دزده با هزار ترس و دلهره به کارش برسد و چندرغاز پول از دخل چوبی بقالی بردارد. حالا این بابا روز روشن چطور تنهایی این مبلغ درشت را هاپولی کرده و بار سفر بسته است والله و اعلم...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایزدپناه
|
Romania
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
درود بر جناب حاج سعیدی عزیز . در مملکت ما مبانی اختلاس و ماست مالی نهادینه شده آن به دوشکل است یا پادوها را میکشند(مثل فاضل خداداد و....) تا قضیه ماست مالی شود و دانه درشتها همچنان محترم ومحفوظ بمانند ویا اینکه در حق پادوها لطف بیکران میکنند ومیفرستنشان اون ور آب و ما هم با مشکلات ذهنی پیاز کیلویی 15 هزارتومان وصف گوشت یخی قضیه را فراموش میکنیم . بلاخره باز سر گاو تو خمره گیره و جریان اختلاس همچنان ادامه دارد . جمعیت فمنیست هم دلشان خوش باشد که دیگر همانند قدیم ها "ضعیفه "نامیده نمی شوند بلکه توانایی اختلاس 6 هزار یورویی هم دارند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین