« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
امام جمعه سوق در مراسم پدران آسمانی لنده عنوان کرد:
حجت الاسلام کیانی اصل:با انتقاد از بعضی مسولان گفت:برخی از مسولان بیت المال مسلمین را مال البیت خود می دانند لذا لازم است تا سیره شهدای نظام اسلامی بیش از گذشته در جامعه تبیین شود
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه شهر سوق در مراسم جشن پدران آسمانی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور جمعی از فرزندان خانواده های شاهد ،ایثارگران و جانبازان در لنده برگزار شد.  گفت: باید از فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسنت پاسداری کرده و این فرهنگ را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام کیانی اصل با بیان اینکه شهدای ما ناشناخته ماندن اظهار داشت:پدران آسمانی الگوهای مناسبی برای ما و نسل جوان می باشند اما ما کم کاری کردیم و نتوانسته ایم بخوبی این الگوها را معرفی نماییم.

وی هدف از برگزاری این مراسم و یادوارهای شهدا را ایجاد فرهنگ قدرشناسی دانست و اظهار داشت :به گفته شهید مطهری هیچ کس به اندازه شدا به گردن مردم حق ندارند.

امام جمعه سابق لنده افزود:اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما طنین انداز شود و اگر یاد قیامت در زندگی ما پر رنگ شود  اختلاس و تبعیض و بی عدالتی اتفاق نخواهد افتاد.

ایشان با انتقاد از بعضی مسولان گفت:برخی از مسولان بیت المال مسلمین را مال البیت خود  می دانند لذا لازم است تا سیره شهدای نظام اسلامی بیش از گذشته در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام کیانی اصل اظهار داشت:آن چیزی که امروزه جامعه ما را تهدید می کند تحریم نیست بلکه گرفتن روحیه ی انقلابی از مردم ماست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: