« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
کهگیلویه و بویراحمد
عدل هاشمی پور:حادثه ترکیدن لوله های نفت در استان خوزستان به دلیل فرسودگی بنا بر اظهارات اولیه مسئولان امر، هشداری جدی و زنگ خطری است که نیازمند پیش بینی و تمهیدات اساسی برای تأسیسات و امکانات حوزه کاری نفت و گاز می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده در نامه ای به وزیر نفت کشور خواهان رسیدگی عاجل به وضعیت درمان مصدومان حادثه و پیگیری جدی وضعیت جانباختگان شد.




متن نامه نماینده کهگیلویه بزرگ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام»

 جناب مهندس زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی
جناب آقای مهندس تربتی مدیر عامل شرکت گاز کشور    سلام علیکم

حادثه ترکیدن لوله های نفت در استان خوزستان به دلیل فرسودگی بنا بر اظهارات اولیه مسئولان امر، هشداری جدی و زنگ خطری است که نیازمند پیش بینی و تمهیدات اساسی برای تأسیسات و امکانات حوزه کاری نفت و گاز می باشد.

همچنانکه مستحضرید در حادثه دیروز در محور مواصلاتی اهواز تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز دچار مصدومیت اساسی گردیده اند.

امید است ضمن انجام اقدامات اساسی، رسیدگی عاجل به وضعیت درمان مصدومان حادثه و پیگیری جدی وضعیت جانباختگان را به صورت فوق العاده در دستور کار قرار دهید.

عدل هاشمی پور /نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و نایب رئیس کمیسیون انرژی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین