« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
چرام
رئیس کمیته امداد چرام گفت: 294 طرح اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات امدادی و بانکی برای مددجویان این نهاد اجراشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عبدالرشید کریمی نسب بابیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: از محل منابع اعتباری کمیته امداد و بانک‌های عامل شهرستان شش میلیارد و 875 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و سایر اقشار نیازمند این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌شده است.


وی بابیان اینکه از محل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان 294 فرصت شغلی ایجادشده است، افزود: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح‌های اشتغال‌زایی برای 500 نفر در شهرستان چرام شغل ایجادشده است.

کریمی نسب اظهار کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان در بخش‌های دامداری، گاوداری، زنبورداری، خیاطی، گلیم‌بافی، کشاورزی و طرح‌های خدماتی اجراشده است.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان یکی از راهکارهای کمیته امداد برای ایجاد اشتغال موفق و پایدار است، گفت: بیش از 154 نفر از مددجویان و فرزندان مددجوی این نهاد برای فراگیری و کسب مهارت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 2987 خانوار تحت پوشش کمیته امداد چرام هستند و از خدمات مختلف این نهاد در سال بهره‌مند می‌شوند، افزود: با توجه به حجم نیازمندی‌های مددجویان این نهاد، از همه خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در آستانه‌ی سال نو یاریگر این نهاد در زمینه برآوردن نیازهای اساسی محرومان و به‌خصوص ایتام باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: