« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
سرپرست فدراسیون هاکی کشور:
سرپرست فدراسیون هاکی کشور در مجمع انتخابات هیات هاکی استا ن گفت :استان کهگیلویه وبویراحمد پایلوت رشته هاکی کشور است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اباذری سرپرست فدراسیون هاکی کشور در مجمع انتخابات هیات هاکی استان در یاسوج گفت :استان کهگیلویه وبویراحمد پایلوت رشته هاکی کشور است.

مجمع انتخابات هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست و دبیر فدراسیون هاکی برگزار شد.

سرپرست فدراسیون هاکی، کهگیلویه و بویراحمد و گچساران را پایلوت رشته هاکی کشور دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی در زمینه بازیکن و داور و مربی و پیشکسوت دارد و می‌تواند پایلوتی برای این منطقه باشد و سایر استان‌ها مثل فارس و بوشهر از این ظرفیت استفاده کنند.

حسین اباذری با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ استان کشور، هیات هاکی فعال دارند و برای اولین بار است که چنین اتفاقی می‌افتد، تصریح کرد: از رئیس هیات هاکی استان انتظار داریم که با تدوین برنامه راهبردی زمینه فراهم شود که هاکی به جایگاه واقعی خودش برسد.

وی حضور ۴ نفر از بانوان استان در اردوی مستعدین با هدف شرکت در المپیک سنگال را نشان از ظرفیت بالای استان در رشته هاکی دانست و عنوان کرد: تعامل با رسانه ها می تواند در رشد و پیشرفت هاکی استان و به تبع آن ارتقا ورزش استان بسیار موثر باشد. اباذر وفاق و انسجام را کلید موفقیت هیات هاکی استان ذکر کرد و افزود: با توجه به ظرفیت استان امکان پیشرفت هاکی وجود دارد.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز جانشین پروری را یکی از ماموریت های مهم هیات هاکی استان برشمرد و اظهار داشت: از رئیس هیات هاکی استان انتظار داریم که با ایجاد فضای مطلوب و برگزاری جلسات و مطرح کردن مباحث ، زمینه تعامل و همدلی در هیات را فراهم کند.

سید محمد تقی علوی ضمن تشکر از فدراسیون هاکی و مجموعه اداره کل ورزش استان، گفت: امیدواریم با همکاری بتوانیم زمینه رشد ورزش استان را فراهم آوریم.

در نهایت با برگزاری انتخابات شهلا گشتاسبی نیا با کسب ۱۳ رای از ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات هاکی استان برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

گشتاسبی نیا که پیش از این نیز ریاست این هیات را بر عهده داشت، دانشگاهی کردن رشته هاکی در دانشگاه سما و دانشگاه آزاد را از مهمترین دستاوردهای هیات هاکی استان عنوان کرد و گفت: مدرسه ای کردن رشته هاکی می تواند تاثیر بسزایی در ارتقا و رشد این رشته داشته باشد. وی با اشاره به اینکه در رشته هاکی پتانسیل های خوبی در استان وجود دارد، بیان کرد: فعال کرد هاکی در روستاها از جمله برنامه های در دستور کار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: