« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
حادثهغ
خانم رفیعی همسر دکتر نوبخت پزشک کاشانی معتمد و با تجربه شهر سی سخت به دلیل گاز گرفتگی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دکتر نوبخت از پزشکان معتمد و با اخلاق و با تجربه شهر  سی سخت بوده که بالغ بر 12 سال در این شهر به طبابت پرداخته است و اکنون رئیس پزشکی قانونی این شهر نیز بوده که همسر او به دلیل گاز گرفتگی در روز جمعه دهم اسفند ماه جان خود را از دست داد.

 گفتنی است دکتر نوبخت اصالتا اهل کاشان است که همسر مرحومه وی (خانم رفیعی) رایولوژیست و از شهرستان لنده است که در تعطیلات آخر هفته دکتر نوبخت به همراه فرزند خود راهی کاشان شد ولی همسر وی به دلیل شیفت کاری خود مجبور بود در بیمازستان شهدای گمنان بماند.

طبق گفته همسایگان،  وی در طبقه دوم یکی از ساختمان های بلوار رجاء یاسوج زندگی می کرد که همسایگان متوجه بوی شدید گاز در ساختمان می شوند و بعد از مراجعه به منزل دکتر نوبخت با شدت بوی گاز و درب بسته خانه مواجه شده که مجبور می شوند درب منزل وی را به منظور ورود به ساختمان بشکنند.

 طبق گفته شاهدان عینی، گویا قبل از اینکه همسایگان متوجه موضوع شوند،  همسر دکتر نوبخت تلاش زیادی جهت خروج از بحران گرفتگی انجام می دهد که در در بین راه نقش بر زمین می شوند و صورت وی خونین می شود و در همانجا جان خود را از دست می دهد و تلاش اورژانس در راه نجات و  به جایی نمی رسد.

 لازم به ذکر است مراسم تشییه و خاکسپار  این بانو ومادر بزرگوار امروز دوشنبه است و مراسم یادبود یان بانوی بزرگوار در شهرسی سخت در  روز سه شنبه مورخ 97/12/14 ساعت 14:30 بعداظهر  ‌در مسجد جامع شهر  سی سخت نیز برگزار می شود.

"پایگاه خبری آوای رودکوف" مصیبت وارده را به خانواده داغدار جناب اقای رفیعی و دکتر نوبخت تسلیت عرض می نماید.


سفیر دنا

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
فاطمه اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
1
هوالباقی / گفتم باغم هجران عزیزم چه کنم گفت بسوز / گفتمش چاره این سوز بگوگفت بساز
آور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
1
همیشه بیادتم دوست عزیزم،روحت شادویادت تاابدگرامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: