« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
در گفتگو با آوای رودکوف عنوان شد:
شهردار لنده : درآستانه سال نو ،تلاش میکنیم تا زمینه نشاط و شادی هرچه بیشتر شهروندان و گردشگران عزیز را فراهم نمائیم.
به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛شهردار لنده درخصوص برنامه های در دست اقدام شهرداری،برای استقبال ازعید نوروز و بهار در گفتگو با خبرنگار" پایگاه خبری آوای رودکوف "اظهار داشت: آراستگی و زیبایی شهر لنده برای استقبال از گردشگران در آستانه سال جدید مهم است و شهرداری لنده با استفاده از تمام ظرفیت خود برای آماده سازی شهر به مناسبت سال جدید تلاش خواهد کرد.

مختار مشهدی زاده افزود: با توجه به اهمیت ورودی ها به عنوان ویترین و پیشانی هر شهر؛ ساماندهی ورودی شهر لنده از سمت دهدشت  با اجرای طرح های مختلف در حال انجام است.

شهردار لنده ،تجهیز پارکها از لحاظ سرویسهای بهداشتی ،آب آشامیدنی و فضای سبز - لکه گیری آسفالت خیابانها ومعابر اصلی شهر ،  شهرک شهید رجایی و شهرک سرآسیاب -رنگ آمیزی بلوارهای ورودی شهر ، شهرک فجر ،فلکه موگرمون و فلکه شهید رجایی و ایجاد فضای مناسب جهت استقرار اکیپهای نوروزی در فلکه ورودی شهر  را از دیگر برنامه های شهرداری در آستانه سال نو ،اعلام داشت.

مشهدی زاده از ادارات خدمات رسان درخواست نمود تا حسب دستور معاون محترم عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از هرگونه کنده کاری و حفاری در سطح خیابان‌ها، میادین و سطح شهرو شهرکهای تابعه تا 18 فروردین ماه سال 1398 جدا خوداری نمایند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
برویدخودتون راجمع کنید آبروی مردم این شهرستان رادرصداوسیمای استان بردید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: