« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
قابل توجه مسولان شهرستانی و استانی ؛ راهداری و بنیاد مستضعفان مستقر در لنده :
روستای چلی در 35 کیلومتری شهر لنده قرار دارد و یکی از مناطق گردشگری بکر در این منطقه است.
به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛روستای چلی که در گذشته جمعیتی بالغ بر ۷۰ خانوار بوده دارای امکاناتی از قبیل برق، آب و مدرسه می‌باشد و اولین مدرسه دهستان آل‌طیب نیز در این روستا احداث گردید و تا کنون بیش از یکصد نیروی انسانی متخصص و متعهد تحویل بخش های مختلف جامعه داده است.

این روستا فاقد جاده می باشد و جاده آن طی 10 سال گذشته مسدود گردیده و از آن زمان تا کنون  علیرغم مکاتبات فراوان و درخواستهای بی شمار برای احداث و ترمیم این جاده  ؛ اما گوش هیچ مسولی بدهکار فریاد مردم مظلوم این دیار نشد تا خانوارهای ساکن این روستاهمچنان در غفلت و بی توجهی مسئولان در محرومیت عمیق ؛ امیدوار به لطف و کرم پروردگار عالم و نا امید از لطف و کرم مسولان زندگی  کنند.

در این خصوص مطالب زیادی نوشته شد و تنها به دو جمله با مسولان اکتفا می شود!!!!

در روایات داریم اگر مظلوم قدرتی نداشت و همه راه‌ها بر او بسته شد می‌تواند به درگاه خداوند شکایت برد و امر خودش را به خداوند واگذار کند که در این صورت خداوند به عنوان وکیل و کفیل مظلوم وارد عمل می‌شود و شخص ظالم را به سختی می‌گیرد.

امیرالمؤمنین(ع) هم در پاسخ به این سؤال که بین آسمان و زمین چه مقدار فاصله است فرمود: فاصله میان آسمان و زمین به اندازه کشیده شدن یک آه و دعای یک مظلوم است (بحار/ ج10 ص88) . 

مرحوم کلینی در کافی از امام باقر(ع) نقل می‌کند که وقتی هنگام رحلت پدرم امام سجاد(ع) فرا رسید، مرا به سینه‌اش چسباند و گفت: پسرم! تو را به آن چیزی وصیت می‌کنم که پدرم در لحظه مرگش به من وصیت کرد و به چیزی که امیرالمؤمنین(ع) به امام حسین(ع) وصیت کرده بود و آن اینکه: بترس از ظلم کردن به کسی که جز خدا کمک کاری ندارد. (کافی ج2، ص91)

سعدی رحمت الله علیه هم می فرماید:
نخفته ست مظلوم، ز آهش بترس
ز دود دل صبحگاهش بترس

نترسی که پاک اندرونی شبی
برآرد ز سوز جگر یاربی

چراغی که بیوه زنی بر فروخت
بسی دیده باشی که شهری بسوخت

پریشانی خاطر دادخواه
براندازد از مملکت پادشاه

ستاننده داد آن کس، خداست
که نتواند از پادشه داد خواست



گفتنی است تعدادی از مردم این روستا که پیش از این به دلیل مشکلات رفاهی و محرومیت و سالهای گذشته مهاجرت نمودند بارها اعلام کردند در صورت احداث جاده مهاجرت معکوس خواهند داشت ضمنا فاصله این روستا تا روستای دلیک حدود 10 کیلومتر است و شاید بتوان تنها با یک دستگاه لودر مسیر این روستا را باز کرد  اما !!!!!!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
همش چلی و قیام و اونوری ها مشکل دارن چون رسانه ای قوی دارند . خدا راشکر که .........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: