« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
سید فرزاد نجات نیا ؛
با یک نگاه راهبردی و جهادگونه می توان فرآیند ی موثر، منسجم و کارامد و سریع در راستای تحقق دغدغه ها و منویات مقام ولایت و رهبری را ساری و جاری نمود...
پایگاه خبری آوای رودکوف -سید فرزاد نجات نیا در یاداشتی نوشت:  از ملزومات و اجزاء -گام_دوم_انقلاب داشتن انگیزه و روحیه جهادی و تلاش بی منت و بی وقفه در نیروهای انقلابیست، و بعبارتی با یک نگاه راهبردی و جهادگونه می توان فرآیند ی موثر، منسجم و کارامد و سریع در راستای تحقق دغدغه ها و منویات مقام ولایت و رهبری را ساری و جاری نمود...
‌‌‌


امیدوارم جلسه امروز در بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان با حضور دکتر هدایتخواه از سرمایه های ملی-فرهنگی، مهندس دارابی معاون اداری-پشتیبانی و مهندس خزایی مدیر امور حمایت از دانشجویان مناطق محروم بنیاد در خصوص استفاده از ظرفیتهای بنیاد در قالب خدمات اجتماعی و برنامه های آموزشی و فرهنگی و هنری پر بار و منشاءاثر باشد.
‌‌
‌در ضمن در این جلسه  پیرامون شهرستان لنده بعنوان منطقه هدفِ توانمندسازی و ایجاد تولید و اشتغال، به مشکلات پیش رو از جمله تضامنین سخت گیرانه و بروکراسیِ دست و پا‌ گیر اداری و التفات به شرایط یکسان انگارانه شهر لنده با روستاهای اطراف اشاره، و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: