« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
سردار احمد خورشیدی آزاد
آقای تاجگردون توی جهان هستی ؛ کاری زشت تر و ناجوانمردانه تر از نان بری نیست...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف: سردار احمد خورشیدی آزاد طی یاداشتی خطاب به دکتر تاجگردون  نوشت:امروز برادرعزیز و خدمتگزارمان  جناب  حجت السلام والمسلمین  سید علی ولایتی از روحانیون فعال و مردمی  کهکیلویه زنگ زه  و حرف هایی گفتند  که دلم آتش گرفت ، ایشان گفتند فلانی من تا چند مدت پیش رییس سازمان تبلیغات اسلامی لارستان فارس بودم و کارم را هم خوب انجام می دادم و مردم هم راضی بودند وبهمین دلیل  مقرر بود مدیرکل فارس بشوم و نماینده لارستان و آیت الله ایمانی هم پیگیر این موضوع بودند اما آقای تاجگردون و......  یک نفر از باشت به نام محرابی را جایم گذاشت و محرابی که سر جای من نشست ترتیبی داد تا من بیکار بشوم و حتی گزینش مرا هم با مشکل مواجه ساخت والان بیکار نشسته ام‌ در منزلم در سوق ، اینها صحبت های نگران کننده یک سید روحانی است تغییر پست  گرچه بد بود اما مهم نیست اما نان بری خیلی زشت است  حالا به شما عرض می کنم آقای تاجگردون توی جهان هستی ؛ کاری زشت تر و ناجوانمردانه تر و پست تر  از نان بری نیست... وشما آنقدر بد کرده ای و گاف داده ای که بادست خودت  مردم را از دورت پراکنده نموده ای  و نیازی به این نیست که کسی تلاش کند تا شمارا تخریب کند،دشمن شما رفتار خودتان است  ونان کسی را بریده ای که آزارش به احدی نرسیده واین نشان می دهد به اوج غرور و خودشیفتگی رسیده ای  ،  حالابه شما توصیه می کنم  عجله نکن باهات خیلی کارداریم  ..

سخنرانی اول راکه دیدی مردم با صفای گچسان زیر باران و علیرغم توطئه هایت  چه پیامی به شما دادند و اما سخنرانی  دوم را می گذارم وسط شهرباشت و گچساران  و با سخنرانی سوم با حضور طوفانی مردان و زنان زخم خورده  دیارمان می فرستیمت  خانه ... دقیقا همانطوریکه مردم گچساران و باشت را خانه نشین کردی و مردان کشورمان  را با عملکرد دولت ... شرمنده خانواده نمودی.   
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
باشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
خیلی بچه ای خورشیدی
سیدامیدموسوی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
دکتر.تاجگردون..یعنی؟؟؟؟؟نماد غیرت شجاعت تعصب شهامت شرافت صداقت سخاوت سلاوت..مدیری نمونه توانمند کاری و کاردان پایبند به نظام و ولایت و ارزشهای دینی..اراده فولادین خستگی ناپذیر شکست ناپذیر و در آخر یک کلام میرشکال گچساران و باشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
باسلام خدمت خورشیدی عزیز تاجایی من اطلاع دارم واز دوستان ولایتی هستم ایشان اصلا جز گزینه های مدیرکلی نبودند برادروسازمان تبلیغات منتصب به رهبری است ونمایندگان دخل وربطی به این قضیه ندارند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
خورشیدی ...... تخریب دکتر تاجگردون بس است بهترین نماینده وچهره ای ماندگار وقبولی اش صد در صد انشاله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: