« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
بهبهان
پس از انتخاب دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بعنوان میزبان آزمونهای دکتری سال 98 دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ، میزبانی آزمون استخدامی فراگیر دستگاه هایی اجرایی هم به این دانشگاه رسید.
به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛با پیگیری های ریاست دانشگاه و همکاری و پشتیبانی فرماندار و نماینده شهرستان بهبهان و در راستای ماموریت  های منطقه ای دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و تسهیل کار برای داوطلبان شرق استان خوزستان و شهرهای همجوار، این دانشگاه در جدید ترین اقدام توانست میزبانی ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه هایی اجرایی را نیز بر عهده گیرد.

در این راستا بر اساس تفاهم نامه فی مابین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان ،از این به بعد کلیه آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی در این دانشگاه برگزار می گردد.

شایان ذکر است اولین آزمون استخدامی در تاریخ 17 اسفند با حضور 441 داوطلب مرد و 431 داوطلب زن در این دانشگاه برگزار می شود.

دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان همچنین در روز سوم اسفند ماه جاری نیز میزبان  برگزاری آزمون دکتری 98  می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: