« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس کمیته امداد پاتاوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 75 طرح خودکفایی بااعتبار یک میلیارد و 735 میلیون تومان برای مددجویان این اداره و اقشار نیازمند اجراشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ جهانبخش بزرگ امید، رئیس کمیته امداد پاتاوه با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار است که در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون 75 فرصت شغلی بااعتبار یک میلیارد و 735 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند ایجادشده است.


وی بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه اشتغال از فعالیت‌های کمیته امداد برای مددجویان است، اظهار کرد: در این زمینه 32 نفر از مددجویان بااعتبار 10 میلیون و 313 هزار تومان در دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی و پایدارسازی مشاغل در سال جاری شرکت کردند.

بزرگ امید پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد پاتاوه در سال جاری اعلام کرد و افزود: در این زمینه 881 میلیون تومان تسهیلات به 244 نفر از مددجویان و سایر اقشار نیازمند به‌منظور حل مشکلات ضروری آن‌ها پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد پاتاوه با اشاره به اینکه 656 یتیم و فرزندان محسنین این نهاد از حمایت حامیان بهره‌مند هستند، گفت: حامیان نیکوکار در سال جاری 446 میلیون و 788 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

وی جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به زوج‌های جوان را 174 مورد بااعتبار 465 میلیون تومان  اعلام و تصریح کرد: پرداخت 1093 موردی ویژه با بیش از 128 میلیون تومان اعتبار از دیگر اقدامات کمیته امداد پاتاوه برای نیازمندان این نهاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین