« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کهگیلویه و بویراحمد
درپی 25 مورد تماس تلفنی تقاضای مردم برای همکاری با محیط زیست دریک روزبرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از همکاری مردم قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با شروع بارش های رحمت الهی و برودت هوا دربیست و دومین روز از بهمن ماه 97 و پیش بینی احتمال هجوم حیات وحش به پایین دست مناطق حفاظت شده , اداره کل حفاظت محیط زیست استان طی خبری در بیست و سومین روز از بهمن ماه جاری با عنوان " هوا بس ناجوانمردانه سرد است اندکی مهربانی با حیات وحش "از مردم طبیعت دوست استان خواسته بود,  ضمن همکاری با محیط بانان در صورت مشاهده هرگونه پرنده و حیات وحش آسیب دیده مراتب از طریق شماره  تلفن های اعلام شده به اطلاع این اداره کل رسانده شود .

برهمین اساس در طی 24 ساعت گذشته پس از بارش برف 25 مورد تماس تلفنی از طرف مردم به این اداره کل وصول شده که محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان طی پیامی از همراهی مردم قدردانی کرد.

درمتن این پیام آمده است :

حجم بارش و مدت زمان آن  به نحوی بود که بدون داشتن برنامه راهبردی، استقلال مدیریت در انجام عملیات، مشارکت مردم و گروههای مردم نهاد، حمایت و همکاری بدون وقفه مدیران , سختی  کار را برای پرسنل حفاظت محیط زیست استان دوچندان می نمود.

 25  مورد تماس تلفنی شما  مردم عزیز طبیعت دوست در کمتراز یک روز , نشان از علاقه دیار دنانشینان به طبیعت است و این مسئولیت ما را در حفاظت از محیط زیست دوچندان می کند .

 فزایش مشارکت شما در همراهی با این اداره کل,  سبب افزایش همدلی و دلگرمی مسئولین خواهد شد . لذا از کلیه عزيزاني که دربارش برف اخیر، باعزمی راسخ با محیط بانان و این اداره کل  همکاری داشته اند  قدردانی می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: