« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
جهان
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به تهدید مردم ایران پرداخت و مدعی شد اگر ایران به دنبال نابودی تل‌آویو و حیفا باشد، انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد.
خبرگزاری فارس: ساعاتی پس از آنکه میلیون‌ها ایرانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می‌رسد از مشاهده این حضور خشمگین شده، با انتشار یک پیام ویدئویی به تهدید مردم ایران پرداخت.

نتانیاهو در این پیام ویدئویی با بیان اینکه ایران نمی‌تواند تل‌آویو و حیفا را نابود کند، مدعی شد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، «این آخرین سالگرد انقلابی بود که ایرانی‌ها جشن می‌گیرند. بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشند.»

وی همچنین گفت تل‌آویو «تهدیدات» ایران را نادیده نمی‌گیرد، اما تحت تأثیر آن‌ها نیز قرار ندارد.

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا نیز پارسال در جمع اعضای گروهک منافقین مدعی شده بود که سن انقلاب ایران به چهل نمی‌رسد و آمریکایی‌ها سال نوی میلادی را در تهران جشن می‌گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین