« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
مردم شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور چند صد هزار نفری در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعار «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد در یک روز بارانی و برفی با چتر و بی چتر   با سردادن شعارهایی «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و میثاق دوباره‌ی خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.


اقشار و گروه‌های مختلف (زن و مرد، پیر و جوان، ورزشکاران، هنرمندان، عشایر؛ فرهنگیان ؛دانش آموزان ؛اصحاب رسانه ؛ نظامیان ؛بسیجیان  و...) در نقاط مختلف این استان چهار فصل امروز با گام‌هایی استوار در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و بار دیگر جلوه‌ای از وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.


مردم  شهرستانهای بویراحمد ؛  دنا ؛ گچساران ؛کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام ؛ لنده و دیگر شهرها و مناطق استان  از یک هفته گذشته با تهیه و تدارک پلاکاردها و آذین بندی معابر و خیابان‌ها خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن آماده کرده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: