« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
آوای رودکوف
نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 98 شهرستان لنده صبح امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لنده به ریاست بخشدار مرکزی لنده با حضور کمیته های ده گانه در محل فرمانداری لنده برگزار شد و به بررسی پیش نویس دستورالعمل اجرایی ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ۹۷ پرداخت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در این جلسه  به ضرورت هماهنگی بین همه دستگاه های مرتبط در دقت و برسی نقاط ضعف و قوت ستاد در سال های گذشته تاکید کرد.

خیر اندیش بر ضرورت معرفی جاذبه های شهرستان لنده در نمایشگاه ها و اقامتگاه هایی که در این ایام برای مسافران در نظر گرفته می شود و همچنین فضای مجازی و از طریق اصحاب رسانه تاکید نمود.

علی جاویدان رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده در این نشست از واگذاری مدارس بخش موگرمون و چها راه عالی طیب و قیام جهت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش در خوابگاه شبانه روزی الزهرا (س)هر ساله میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است.

مختار مشهدی زاده شهردار لنده هم در این نشست از ساماندهی ورودی شهر طی چند روز آینده خبر داد و بر ضرورت پرهیز از صدور هر گونه مجوز حفاری از سوی شهرداری از تاریخ 25 بهمن ماه تا پایان سال تا کید نمود.

در ادامه این نشست مسولین کمیته های چندگانه برنامه های خود را برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی تشریح نمودند.

در پایان این جلسه عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده  ضمن تاکید بر اجرای مصوبات این نشست  هدف از این جلسه را افزایش سطح امنیت و رضایتمندی مسافران نوروزی شهرستان و برنامه ریزی جهت معرفی شهرستان بیان نمودند .

این گزارش تکمیل می شود.....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: