« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
لنده
ادارات ؛نهادها و تشکل های سیاسی ، اجتماعی و صنفی شهرستان لنده مردم را به حضور یکپارچه و وحدت آفرین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فراخواندند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار لنده ؛ انجمن خبرنگاران شهرستان ،اداره بهزیستی؛اداره ارشاد اسلامی؛اداره آموزش و پرورش ؛شبکه بهداشت و درمان ؛ دانشگاه پیام نور؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛مدیر طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده و بخشداری موگرمون از مردم مومن و انقلابی لنده خواستند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری حماسی داشته باشند.

*دارا کریمی نژاد فرماندارشهرستان لنده با صدور پیامی ازاهالی ولایت مدارشهرستان لنده دعوت بعمل آوردند تا درمراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن با شورو شعورخاص ،حضور فعالی داشته باشند.

متن پیام فرماندار بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر
تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب به جهان و جهانیان است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب می فرمایند : (انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است وتاهنگامی که متکی برایمان ، عشق وعلاقه مردم است قدرت های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی توانند صدمه ای به این انقلاب ومردم وارد کنند)

مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و مراسم سالگرد انقلاب درطول سی و نه سال گذشته را می توان حضور انبوه و متحد مردم به عنوان عناصر اصلی وکلیدی شکل گیری انقلاب اسلامی و دلبستگی آنان به شعارهای اساسی انقلاب دانست و دهه فجر انقلاب را می توان  بعنوان مقطع رهایی ازبند استبداد و استکبار و در مسیر توسعه قرار گرفتن ملتی است که با شعار ما می توانیم پا به  عرصه جهانی و بین المللی گذاشته برشمرد و عظمت این دهه به نوعی بهار پرفروغ انقلاب نامیدن گرفته برکسی پوشیده نیست و اینک که درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم شناخت موقعیت وحضور بموقع در لحظه مناسب مورد نیاز واساس همه کارها است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لنده دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

*رئیس و اعضای انجمن خبرنگاران شهرستان لنده در پیامی ؛ مردم را به حضور یکپارچه و وحدت آفرین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فراخواندند.

در بخشی از پیام انجمن خبرنگاران شهرستان لنده آمده است :

اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتگار علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است. در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با آرمانهای بلند و ارزشهای  ناب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است.

ضمن گرامی داشت  ایام الله دهه فجر، از مردم شهید پرورشهرستان لنده که بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت نموده اند، دعوت می کنیم تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر پیام خود را با صدایی رساتر و باشکوه تر از سال های قبل به قدرت های سلطه گر و غارتگر استکباری جهان برسانند.

*نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در پیامی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام اداره بهزیستی لنده به شرح زیر است:

«جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»
دهه فجرآیینه ارزش‌های مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل و اوج شكوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متكی به آرمان‌های ائمه معصومین(علیهم السلام) به رهبری ابر مرد تاریخ معاصر بزرگ مرجع جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان است كه یاد و خاطره حماسه‌سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است. در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است.

اداره بهزیستی شهرستان لنده در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه مبارکه فجـر و یاد و خاطـره امام شهیدان و شـهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقـدس و مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامـی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، از عموم مردم ولایتمدار شهرستان لنده دعوت می‌نماید تا با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر پیام انسجام، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان و به‌خصوص بدخواهان نظام اسلامی برسانند .

*اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده هم در پیامی با دعوت از عموم هنرمندان و مردم انقلابی شهرستان نوشت:

بی شک   انقلاب اسلامی ایران انقلاب همه اقشار ملت بوده است.

انقلابی که توانایی جذب قلوب آحاد مردم رادشته است.چهل سال پر راز و رمز،چهل سال پر فراز و نشیب،چهل سال پیشرفت و آبادانی،چهل سال آزادی و آزادگی ،یک انقلاب و نظام جهان شمول را سبب شده است.انقلابی که دیگر مرز نمی شناسد و الگوی تمام آزادی خواهان جهان گردیده است.حضور اهالی محترم فرهنگ و هنر و رسانه در کنار سایر آحاد ملت برگ زرینی در تداوم افتخار این هدیه الهی خواهد بود.


*علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن از احاد مردم ؛فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دعوت بعمل آوردند.

والفجر ولیال عشر
ضمن عرض تبریک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمی از شما مردم شهید پرور دیار اولین ها و فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دعوت بعمل می آید تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن  بار دیگر وحدت آفرینی و میثاق دوباره با انقلاب اسلامی و آرمانهای آن را به جهانیان اعلان نماییم.

*مهندس امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده با صدور پیامی از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان لنده برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

یوم الله 22 بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند. مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز وبوم دارد.

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها، دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.

ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لنده دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

*حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور لنده ،ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س)وتبریک دهه مبارک فجر عموم مردم شریف را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت نموده است.

دهه مبارک فجر یادآور عنایات حضرت حق به ملت شریف ایران ومصداق آیه شریفه (ان تنصروا الله ینصرکم )است ،وهرسال که از عمربابرکت انقلاب می گذرد ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته نمایان می گردد، البته ملت شریف ایران می دانندکه دشمنان انقلاب واسلام ،لحظه ای از دشمنی خود دست برنداشته وبا سلاح تهدید وتحریم همواره می کوشند تا در عظم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که انشا الله در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال بار دیگر براین پندارها خط بطلان خواهد کشید.

دانشگاه پیام نور شهرستان لنده ،ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س)وتبریک دهه مبارک فجر عموم مردم شریف را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت می نماید.

*محسن رحمانی پور دبیر اقامه نماز:همه می اییم تا اثبات کنیم همانند چهل سال گذشته امریکا هیچ غلطی نمی کند

۲۲بهمن اوج ایستادگی وغرور ملت ایران است ،۲۲بهمن را تبدیل به جش ملی کنیم ،وبا حضور پررنگ خودمان آنرا به حماسه ای بی نظیر تبدیل کنیم اما این حضور به چند دلیل اهمیت دارد:

۱- درچهلمیمن سالگرد انقلاب قرار گرفته ایم ،دولت مردان امریکا اعلام کردند نخواهیم گذاشت ایرانیها چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن بگیرند همه می اییم تا اثبات کنیم همانند چهل سال گذشته امریکا هیچ غلطی نمی کند واین را بارها مردم ایران اثبات کردند.

۲- این روزها کشورهای اروپایی که دراین چندسال نقش امریکاییها را بازی می کردند برای مردم ما شرط وشروط تعیین می کنند ،دراین حضور نیز به انها ثابت خواهیم کرد که انقلاب اسلامی متکی به هیچ قدرتی نخواهد بود وانها هم هیچ غلطی نمی کنند .

3- امسال ملت رشید ایران سختترین مشکلات اقتصادی را تجربه می کنند که این مشکلات نیز ریشه در توطئه های دنیای استکبار دارد ،انشاله با حضورمون به دشمن ثابت کنیم که ملت ما علیرغم همه این مشکلات اما انقلاب ونظام را دوست دارد وهمچنان وفادار است.

۴- به ایادی داخلی وکسانی که چشم امیدشان به امریکا ودولتهای اروپای است اعلام کنیم ،تکیه به خارج از کشور هیج دردی از ما دوا نخواهد کرد ،بلکه اسیب پذیری ما را بیشتر خواهد نمود.

۵- به مسولین سیاست خارجی ودیپلماسی اعلام خواهیم کرد باقدرت در مذاکرات وگفتگوهای چند جانبه شرکت وازهیچ قدرتی هراس نداشته باشند.

۶- به پشیبانی از همه نیروهای مسلح ومقتدر کشورمان خصوصا به متخصصین درصنعت موشکی که  این روزها با نمایش شهرک موشکی اقتدار وصلابت نظام اسلامی را به دنیا ثابت کردند اعلام کنیم ،که قدرشناس فرزندان وجوانان متعهدخود دراین نمایش بزرگ خواهیم بود .

۷- همه ما ازپیر وجوان تازن ومرد دراین نمایش با شکوه حضوریابیم وحقانیت خودرا به دنیا نشان دهیم.

۸- راهپیمایی ۲۲ بهمن را به نماد وحدت وهمدلی همه نیروهای انقلاب با هرگرایشی وهرجریانی تبدیل کنیم وبا رهرمعظم انقلاب وارمانهای حضرت امام ( ره ) پیوندی دوباره ببندیم که حافظ خون شهدا باشیم.

*حجت الاسلام الهی نیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده: مردم شهرستان لنده همراه و همدل با سراسرملت ایران در روز 22بهمن با حضور پرشکوه و دیدنی خود با آرمان های حضرت امام(ره)و شهدا و رهبری عزیز تجدید بیعت می نمایند.

 والفجرولیال عشروشفع والوتر

انقلاب اسلامی پاسخ روشن ومنطقی یک ملت به ندای رهبر آگاهی بود که میخواست رهایی دهنده مردم از بند استبداد و استعمارو تامین کننده حقوق و کرامت انسانی آنها باشد.

آری ایام الله دهه فجر یادآور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده واز خون جوانان خود مزرعه ی دین را آبیاری کردند.

22بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند جمهوری اسلامی و یکپارچگی ملتی آزاده و سرافراز است ک با پیروی از آرمان های حضرت امام(ره)در مقابل با دسیسه ها وتوطئه های متعدد نظام استکباری سلطه همچون کوهی استوار ودژی مستحکم تسلیم ناپذیر ایستادند.

اینک با وجود همه سختی ها و دشمنی های دشمنان قسم خورده چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی سپری شده و کینه و عداوت دشمنان بیش از همیشه به عین دیده میشود و در عوض صدای استقلال طلبی ملت ایران در بیرون از مرزهای خود شنیده میشود تا جایی ک دشمنان قسم خورده سوگند خوردند ک ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را نمیبینند.

لذا ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم(س) و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره)و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت ایران از مردم ولایتمدار وآگاه شهرستان لنده دعوت میشود همراه و همدل با سراسرملت ایران در روز 22بهمن با حضور پرشکوه و دیدنی خود با آرمان های حضرت امام(ره)و شهدا و رهبری عزیز تجدید بیعت نموده و یکبار دیگر اقتدار واتحاد وایستادگی خود را به نمایش بگذاریم.

*سید عیسی تقوی فرد رئیس اسبق آموزش و پرورش لنده :برای حضوری اگاهانه ، منسجم ؛  پرشور وانقلابی اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که از اهمییت خاصی برخورداراست دعوت می نماییم.

بسم الله الرحمن الرحیم
" والفجر ولیال عشر، چهاردهه تلاش گسترده نظام اسلامی در بسط وگسترش ارمانهای دینی وتعمیق اصول اسلامی در این کشور وبرقراری عدالت اجتماعی در عرصه های مختلف ورشد وشکوفایی وبالندگی علمی وصنعتی وفناوری وسایر اقدامات اصلاحی وخدمات شایسته ، کارنامه درخشان برای نظام اسلامی ایران فراهم اورده است.

بی شک امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی ایران باید در قالب تبیین دستاوردهای مادی ومعنوی این انقلاب بزرگ توسط یاران وخواص ونخبگان از طرق مختلف صورت پذیرد . یکی ازمصادیق وشاخص های انقلاب اسلامی ایران نهادینه شدن مکتب سرخ حسینی وولایت مطلقه فقیه به نسل های متفاوت ایران اسلامی در این چهار دهه انقلاب به صورت اگاهانه بوده است ، امروز پس از گذشت چهل سال از عمر پر برکت این انقلاب جهانی،تمامی محاسبات مختلف را در جهان که در اتاق فکر های مخالفین ومعاندین با نظام اسلامی راه اندازی کرده بودندتحت الشعاع قرار داده است همه ما با اعتقاد بر شعار مامیتوانیم به عینه برای همه دول شرق وغرب ثابت گردید که هرچیزی را که ملت ایران اراده کرده است در عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ونظامی محقق نماید .

لذا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)وتجدید میثاق بابنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری برای حضوری اگاهانه ، منسجم ؛  پرشور وانقلابی اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که از اهمییت خاصی برخورداراست دعوت می نماییم ولذا این دعوت نشان از وحدت وقدرت عظیم نظام اسلامی ونماد مستحکم پایه های مردمی این حکومت اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن میباشد .نصر من الله وفتح قریب.

*سید محمد علی پور یزدانپرست پور مدیر طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده با صدور پیامی از آحاد مردم ولایت مدار این شهرستان، برای حضور گسترده و پر شورتر از سالهای قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

در پیام سید محمد علی پور یزدانپرست آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب شکوهمند مردم ایران در بهمن ۵۷ مهر بطلانی بود بر پایان سیطره حکومت شیطان بر سرزمین ایران عزیز زده شد و ادامه دهنده رسالت انبیا و ائمه هدی می باشد. بی شک موفقیت های روز افزون انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته مرهون خون شهدا و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) همراهی و همدلی مردم و مسئولین است.
بدون شک دشمنی طاغوت و طاغوتیان با انقلاب و مردمی که پای انقلاب و خون شهدای خویش ماندند تمام نشدنی است و حضور مردم در راهپیمایی ها نشانه همدلی و تائید همان آرمان ها و مشت محکمی است که بر دهانشان کوبیده میشود.
اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ و پاسداشت شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران و امام راحل ، از همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان لنده دعوت می کنم که با شرکت در راهپیمایی فردا ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، همچون سال های گذشته یکبار دیگر جواب یاوه گویی ها و دشمنی های جبهه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و صهیونیسم را بدهند .

قطعا حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان لنده صرف نظر از نوع سلایق و دیدگاه‌ها، همانطور که رهبری عزیز فرموده اند با شکوه تر از سال های قبل خواهد بود.انشاءالله

*موسی محتشم بخشدار موگرمون:از تمامی برادران و خواهران دینی خود در نقطه نقطه شهرستان لنده و علی الخصوص بخش ولایتمدار موگرمون  میخواهم با حضور حداکثری خود با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمایند.

انقلاب اسلامی ایران در تاریکی دهه پنجاه انفجار نوری بود که راه آزادگی و استقلال را نه تنها به مردم ایران بلکه به کل آزادگان جهان نشان داده است و اثرات آن را در انقلابات مردمی در گوشه گوشه جهان بصورت روز افزون میبینیم و این همان صدور تفکر انقلابی بود که اکنون محور مقاومت اسلامی در عراق و سوریه شده است که خواب را چشمان استکبار ربوده است.

اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به عنوان خادمی کوچک همگام  با مردم شریف شهرستان لنده ضمن شرکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از تمامی برادران و خواهران دینی خود در نقطه نقطه شهرستان لنده و علی الخصوص بخش ولایتمدار موگرمون  میخواهم با حضور حداکثری ضمن لبیک به دعوت مقام معظم رهبری یکبار دیگر با آرمان های شهدای انقلاب از آغاز تا کنون و امام راحل بیعت دوباره کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند ان شاالله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین