« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
در لنده ؛
همایش چهل‌ سالگی شعر انقلاب عصر امروز در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همایش شعر انقلاب اسلامی ۱۸بهمن ماه از طرف کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده با حضور شاعران ملی و استانی از شهرستانهای بهبهان کهگیلویه و لنده برگزار شد .


حجت الاسلام سعیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده ضمن تسلیت عزای دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک دهه فجر ، از شعر به عنوان هنری زیبا و در راستای تحکیم فرهنگ اسلامی یاد کرد و شعر انقلاب اسلامی را ستود و افزود : با اشعار زیبا می توان به نسل های جدید و آینده، عزتمندی این انقلاب را و ننگین بودن طاغوت را متذکر شد.


احمدعلی کریمی زاده مسئول کانون بسیج هنرمندان ضمن تقدیر از حضور شاعران  همه هنرمندان و حاضرین را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و از برگزاری جشنواره عکس بهمن تماشایی خبر داد..وی گفت :شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی ۲۲بهمن با گرفتن عکس از  مناظر زیبای حماسه حضور مردم در پایان راهپیمایی در محل تجمع که مصلی بزرگ شهر است  غرفه ای با نام بهمن تماشایی از طرف بسیج هنرمندان و قسمت فرهنگی سپاه  تعریف شده که عکس های شما تحویل می گیرند .و آثار برتر پس از داوری به ۴۰ اثر برتر جوائزی ارزنده تقدیم خواهد شد.


کریمی زاده از برگزاری محافل شعری ماهانه در مکان بسیج هنرمندان خبر داد .


در پایان این همایش از شاعران شرکت کننده تجلیل شد .






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین