« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
لنده
رئیس اداره بهزیستی لنده از برگزاری دوره آموزشی طرح نیک(نماز یاوران کوچک) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دوره آموزشی طرح نیک(نماز یاوران کوچک)، ویژه ۳۰نفر از مدیران و مربیان مهد های کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان لنده با حضور حاج آقا وحدتی مسول  فرهنگی و مدرس ستاد اقامه نماز ، برگزار شد.

در این دوره آموزشی سزکار خانم بهروز ، با تاکید بر آموزش آموزه های دینی در مهد های کودک گفت: هدف ما در بهزیستی رشد و تعالی کودکان در تمامی ابعاد مختلف رشد اعم از جسمی، روحی ، روانی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و ... است.

نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده نیز در این دوره آموزشی اظهار داشت:فطرت خدا جویی انسان در سنین کودکی بیدار میشود و اگر در این دوران با توجه به تمایلات فطری و گرایش انسان به خدا دوستی و احساس خدا پرستی بتوان نمایی از دین و مذهب را در قالب زیبا و به زبان کودکانه به نونهالان ارائه داد، تربیت دینی اخلاقی اسلامی و بسیاری از ویژگی های یک انسان مسلمان به طور غیر مستقیم در این عزیزان شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام  وحدتی مسول امور فرهنگی استان در ادامه هدف ازبرگزاری این دوره آموزشی را ترویج فرهنگ نماز در دوران کودکی و نهادینه سازی اعمال معنوی از دوران کودکی تا بزرگسالی، رشد و تعالی جامعه اسلامی دانست و افزود: در همین راستا بهزیستی با مشارکت ستاد اقامه نماز استان دوره آموزشی طرح نیک را جهت مدیران و مربیان مهد های کودک تحت نظارت بهزیستی این استان بصورت تئوری و عملی برگزار کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین