« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
در جلسه شورای اداری لنده مطرح شد:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:باتوجه به حضور بنیادمستضعفان در شهرستان لنده همه ادارات اجرایی و اداری استان باید در خصوص طرح های مختلف در شهرستان لنده برنامه محور باشند تا فرایند توسعه این این شهرستان سریعتر صورت گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به نقل از خبرلنده، علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با تبریک دهه مبارک فجر گفت:توجه به معیشت پایدار مردم مهمترین وظیفه مسولان است که باید برنامه تلفیقی از برداشت بنیاد و ادارات اجرایی صورت گیرد که آنچکه دستگاه ها تا کنون گزارش داده اند بحث هم افزایی با بنیاد است که این مهم است.

 وی افزود: در خصوص راه های لنده به تراب نیازمند مشارکت بنیاد هستیم ولی در جاده لنده به تشان با پیگیری از راه های مختلف در دستور کار است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:توجه به ظرفیت تولید عسل لنده فرصتی است تا بنیاد با استفاده از ظرفیت هلدینگ های این بنیاد صورت گیرد.

 وی تاکیدکرد:کمک و تهسیل گری را باید با همدیگر هرچه سریعتر انجام گیرد و ظرف مدت یک ماه می بایست مشکل زمین جهاد کشاورزی به دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

 احمدی در ادامه اظهارکرد:منابع طبیعی درخصوص طرح های گیاهان دارویی باید هرچه سریعتر اقدام نماید و در ادامه نیز صنعت و معدن و تجارت استان نسبت به بررسی دقیق وضعیت معدن فسفات قیام و گچ این منطقه هرچه سریعتر اقدامات لازم را اجرایی نماید.

 

وی گفت:همه ادارات اجرایی و اداری استان نسبت به اجرایی نمودن طرح های توسعه ای شهرستان لنده اقدامات لازم را همراه با برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی نمایند.

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تا پایان هفته جاری می باید نسبت به تعیین تکلیف بحث واگذاری زمین های مرتعی با استفاده از ظرفیت های قانونی و تبصره های موجود نسبت به توسعه طرح های خود اقدام نماید.

 وی خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت معدن استان باتوجه به ظرفیت خوب معدنی گچ در شهرستان لنده می بایست تمام اطلاعات فنی و تخصصی در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گیرد تا ضمن بررسی امکان سنجی قرار گیرد تا ظرفیت های صورت گیرد که در خصوص بحث معدن فسفات لنده نیز باید اقدامات لازم نیز در همین راستا صورت گیرد.

 احمدی تاکیدکرد: بنیاد مسکن استان نسبت به اجرای طرح پایلوت روستایی در بخش موگرمون روستای مونه مطالعات لازم را به صورت تخصصی به خصوص  نیاز سنجی در حوزه گردشگری و موقعیت های خاص و جاذبه های و پتانسیل موجود این روستا شناسایی و نسبت به اجرای زیرساخت های توسعه ای با همکاری بنیاد مستضعفان اقدام نماید.

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در خصوص توسعه راه های ارتباطی نیز نظر ما بر تکمیل طرح های جاده سازی به خصوص تکمیل پل تراب و جاده تراب و در ادامه نیز جاده لنده به تشان یکی از طرح های مهم توسعه ای حوزه راه است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: