« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری 73 میلیارد و 800 میلیون تومان به اشتغال این مددجویان اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و سیاست‌های اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان به‌منظور کسب درآمد و توانمندی آن‌هاست، گفت: 73 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شده است که در ازای دریافت این اعتبار دو هزار و 953 طرح اشتغال برای افراد ساکن در این مناطق ایجاد می‌شود.


وی بابیان اینکه طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی با اعطای تسهیلات مربوطه به‌منظور اشتغال‌زایی و تقویت تولیدات داخلی در دستور کار قرارگرفته، تصریح کرد: 3380 نفر از مناطق روستایی و عشایری استان تاکنون در سامانه کارا (کار،تعاون و امور اجتماعی) به‌منظور اجرای طرح اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند.

مبشری به معرفی 1375 طرح بااعتبار 50 میلیارد و 376 میلیون تومان به بانک‌های عامل اشاره کرد و افزود: هشت میلیارد و 875 میلیون تومان تسهیلات برای اجرای 256 طرح توسط بانک‌های عامل پرداخت‌شده و 1119 طرح دیگر باقی‌مانده است.

 وی با اشاره به اینکه طرح‌های معرفی‌شده به بانک توسعه تعاون 221 طرح، کشاورزی696، پست‌بانک 321 و صندوق کارآفرینی امید 137 طرح است، تأکید کرد: به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته امداد در خصوص ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایر محروم استان، از بانک‌های عامل استان انتظار داریم که با تعامل و همکاری اعتبارات را جذب کنند تا برای نیازمندان روستایی و عشایری هزینه شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: