« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
دهدشت
ابراهیم خنجری با اشاره به گزارشات مردمی در مورد مشکلات سر راه دریافت تسهیلات اشتغال زایی عنوان کرد:گویا برخی بانک ها قصد آزار مردم را دارند....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،صبح امروز نشست اشتغال شهرستان کهگیلویه با حضور معاون فرماندار و مسوولان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

در این نشست معاون فرماندار کهگیلویه همه نهادها و بانک‌های مربوطه را در ایجاد اشتغال سهیم دانست به گونه‌ای که کوچکترین کم کاری از هر نهاد و بانکی باعث اختلال در تحقق هدف دولت (ایجاد اشتغال) می‌شود.

ابراهیم خنجری با اشاره به گزارشات مردمی در مورد مشکلات سر راه دریافت تسهیلات اشتغال زایی عنوان کرد: گویا برخی بانک‌ها قصد آزار مردم را دارند، سخت گیری‌های بیش از حد بانک‌ها باعث لطمه به شهرستان می‌شود.

خنجری مدیران ادارات را خطاب قرار داد و ادامه داد: گزارشات مردمی تنها در خصوص سخت گیری‌های بانک‌ها نبوده است بلکه مدیران برخی ادارات بدون توجه به پرونده متقاضی و یا در نظر نگرفتن شرایط با وی بدرفتاری می‌کنند که این رفتارها، قابل قبول نیست!

وی افزود: مدیر باید تمامی شرایط و نکات لازم  در خصوص طرح را برای متقاضی شرح دهد تا به درستی در جریان کار قرار گیرد و بانک‌ها نیز نقش محوری خود را به خوبی ایفا کنند.

این مسئول گفت: دولت تسهیلات اشتغالزایی خوبی در نظر گرفته که اگر به متقاضیان پرداخت شوند بخشی از معضل بیکاری رفع می‌شود، همچنین باید بر پرداخت تسهیلات نظارت شود تا از انحراف اعتبارات جلوگیری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: