« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
در 9 ماهه سال جاری محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 39 میلیارد تومان تسهیلات به‌منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه سال جاری پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری با اشاره به تلاش این نهاد برای کمک به اشتغال مددجویان و ایجاد کسب‌وکار مناسب برای آنان، گفت: در 9 ماهه سال جاری 39 میلیارد و 49 میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای اجرای 1929 طرح اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد پرداخت‌شده است.


وی بابیان اینکه از مجموع طرح‌های اشغال ایجادشده توسط مددجویان در سال جاری 143 طرح از محل توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری است، تصریح کرد: در این زمینه چهار میلیارد و 662 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

مبشری از اجرای 40 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای هر طرح 20 میلیون تومان و درمجموع 800 میلیون تومان برای این طرح‌ها هزینه می‌شود.

وی به عملکرد 40 ساله کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: از ابتدای تأسیس کمیته امداد در این استان تاکنون 32687  طرح بااعتبار 194 میلیارد و 314 میلیون تومان اجراشده است.

مبشری به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خودکفایی و اشتغال اشاره و بیان کرد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، ایجاد بانک اطلاعاتی از مددجویان، شناسایی استعداد، توان و میزان آگاهی‌های علمی و مهارتی مددجویان و ظرفیت‌های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد است.

وی بابیان اینکه پایدارسازی مشاغل ایجادشده برای مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کنترل کیفیت محصولات تولیدی مددجویان، پشتیبانی فنی و تدارکاتی از مددجویان کارآفرین و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان ازجمله رویکردهای این نهاد برای بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه¬ای به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی¬های علمی و مهارت¬های فنی و حرفه¬ای مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه در 9 ماهه سال جاری 1261 مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزشی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با هزینه 256 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی در خصوص ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان از ابتدای تأسیس کمیته امداد تاکنون گفت: در این زمینه 55 هزار و 982 نفر در خصوص اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

مبشری با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های پایدارسازی مشاغل و توسعه‌ی طرح‌ها، مهارت‌آموزی و آموزش‌های مقدماتی در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برگزار می‌شود، افزود: مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: