« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
در راستای تقویت ورزش همگانی صورت می گیرد:
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:از اجرای طرح ایجاد جاده سلامت و ساماندهی ایستگاه های ورزشی در همه شهرهای استان خبرداد
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدمحمدکاظم نظری در نشست شورای ورزش همگانی استان گفت: ورزش و جوانان در همه  نقاط استان با سازوکار نو حرکت خوبی را در بخش ورزش استان از جمله ورزش همگانی آغاز کرده و این موضوع تا رسیدن به نقطه مطلوب خود باید ادامه یابد.

وی به فراهم کردن بستر، جایگاه و مکان های مناسب تحت عنوان جاده سلامت برای ورزش همگانی در شهرها و روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: محل پارک ها، فضاهای سبز، مکان های آزاد و ورزشگاه ها  در محله های مختلف شهری به عنوان محلی مناسبی برای ورزش همگانی استفاده شود.

نظری به طرح ایجاد جاده سلامت و ساماندهی ایستگاه های ورزش عمومی و یا همگانی در استان اشاره کرد و افزود: الزامی نیست که منحصرا جاده سلامت برای ورزش همگانی داشته باشیم و اینکه مردم، افراد و گروه ها خودجوش مکان هایی برای ورزش همگانی انتخاب می کنند ما باید اگر در چنین مکان هایی مانع ای است آن را برطرف سازیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری به توجه بیشتر توزیع مکانی ورزش همگانی در محله ها، شهرک ها و روستاها وتلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش تاکید کرد و گفت: حرکت نو و سازنده ای در حوزه ورزش استان آغاز شده است که همراه با تحولات ارزنده ای بوده و باید این حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه یابد.

نظری با اشاره به اینکه، ورزش همگانی زیربنای همه ورزش های تخصصی است، ابراز داشت: این نوع ورزش که باعث نشاط، شادابی و سلامت جامعه است و کمترین هزینه را دارد باید مورد توجه ویژه همه مدیران و دستگاه های اجرایی قرار گرفته و در این خصوص همکاری با حوزه ورزش استان صورت گیرد.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب افزود: برنامه های این دهه باید پر محتواتر و متفاوت تر از هر سال برگزار شود.

نظری، برگزاری راهپیمایی ورزش همگانی از فرودگاه یاسوج تا ورزشگاه ۱۵ هزار نفری با مدیریت حوزه ورزش و جوانان استان، مانور خودرویی و موتورسواری، نواختن زنگ انقلاب و حضور در گلزار شهدا را از برنامه های روز ۱۲ بهمن همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور بیان کرد.

وی به تبیین دستاوردها و اقدامات نظام در ۴۰ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: تبیین، تشریح و تبلیغ دستاوردهای انقلاب بدون اغراق و با تحلیل های کارشناسانه و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های مختلف و فضا مجازی انجام گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم تدوین منشور ورزش همگانی و ارائه راهکارها برای استقبال عمومی در این بخش، تلاش برای لنگ نزدن و سرعت گرفتن ورزش همگانی نسبت به دیگر استان ها و ایجاد خانه ورزش در روستاها را از برنامه های آغاز شده این اداره بیان کرد.
 سیدمحمدتقی علوی افزود: برنامه ریزی خوبی برای تقویت ورزش همگانی و یا عمومی در استان را آغاز کرده ایم و برای توسعه آن طرح ایجاد جاده سلامت و ساماندهی ایستگاه های ورزشی در همه شهرهای استان در دست اجرا می باشد.

وی اظهار داشت: موضوع ورزش همگانی در روستاهای استان در دستور کار قرار گرفته و استفاده از میادین، سالن ها، زمین های چمن و شناسایی مکان های مناسب برای ورزش عمومی از برنامه هاست.

مدیرکل ورزش استان از برگزاری راهپیمایی بزرگ عمومی در ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور از فرودگاه یاسوج تا ورزشگاه ۱۵هزار نفری دولت آباد یاسوج خبر داد و گفت همه مردم عزیز و مسئولین دعوت می شوند، حضوری چشمگیر در این راهپیمایی داشته باشند.

علوی ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی دارد تا با دانشگاه ها و دیگر مراکز استان در رابطه با توسعه ورزش همگانی و ورزش های تخصصی تفاهمنامه منعقد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین