« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
لنده
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت روز پرستار طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت فرارسیدن ، ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ،امرالله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:

پنجم جمادی الاولی خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده و خرابه‌های شام است. روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار خامس آل عبا و فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است

پرستاری در فرهنگ اسلامی ما جایگاه بسیار رفیعی دارد، پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا. پرستاری تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار نیست، فقط نگهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه دمیدن روح زندگی است. پرستاران و سایر رشته های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

اینجانب سالروز ولادت پرستار ستاره های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب (س) را به یکایک پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان بخصوص پرستاران شهرستان لنده تبریک عرض می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: