« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر اد:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۹ ماهه امسال دو هزار و ۷۲۰ پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران از انجام بیش از 67 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: در این مدت سه هزار و 600 مورد تخلف از واحدهای صنفی در رسته‌های مختلف  شناسایی شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در 9 ماهه امسال دو هزار و 720 پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی  ارسال شد.

دیودیده گفت: گران‌فروشی،کم فروشی و تقلب، عدم نصب قیمت در دید مشتریان، عدم صدور صورتحساب، عدم ارائه خدمات، عدم رعایت مسائل بهداشتی و فروش کالای قاچاق از مهم‌ترین تخلفاتی بود که برای آنها پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

 وی به رصد روزانه بازار توسط بازرسان صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: در صورت هرگونه افزایش نرخ خودسرانه قیمت توسط واحدهای صنفی، برای آنها پرونده تشکیل و با قید فوریت به اداره‌کل تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در 9 ماهه امسال، 431 مورد گشت مشترک به منظور کنترل بازار انجام شده است، ابراز کرد: شهروندان هر گونه تخلف توسط واحدهای صنفی را از طریق ستاد خبری 124 و یا به صورت حضوری اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین