« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی واحدهای خدماتی بین راهی استان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عزیز فیلی در نشست کارگروه گردشگری استان با اشاره به نبود بازارچه صنایع دستی در استان، اظهار داشت:  ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان بویراحمد و سایر شهرستان های استان  برای توانمندسازی بانوان و ایجاد اشتغال ضروری است.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به نارضایتی فعالان صنایع دستی از نبود بازار برای عرضه تولیدات خود در استان، عنوان کرد: حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی موجب رونق اقتصادی و جذب گردشگر به استان می شود.

وی تاکید کرد: اداره کل راهداری نسبت به شناسایی واحدهای خدماتی فاقد مجوز در محورهای مواصلاتی استان اقدام کرده و مستندات خود در این راستا را به این کارگروه تقدیم کند.

فیلی تصریح کرد: باتوجه به اینکه افراد زیادی از این طریق درآمدزایی می کنند قلع و قمع آخرین راهکار است و هدف اصلی ساماندهی این واحدها است.

وی بیان کرد: هرگونه فعالیت از سوی این واحدها باید براساس قانون باشد و تنها واحدهای شناسنامه دار مجاز به فعالیت هستند.

فیلی افزود: صاحبان این واحدهای خدماتی باید حریم جاده را نیز رعایت کنند و اداره کل راهداری متولی ساماندهی این واحدها است و میراث فرهنگی به عنوان دبیر خانه کارگروه باید به صورت مستمر این موضوع را پیگیری کند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی از هم اکنون تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را بیاندیشند.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: باتوجه به بارش های اخیر پیش بینی می شود تعداد مسافرانی که در ایام نوروز سال ۹۸ وارد استان می شوند ۱.۵  برابر مدت مشابه سال گذشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین