« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
لنده
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد رئیس جدید آب و فاضلاب شهری لنده منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛"طی حکمی از سوی سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سید حمید دانشمند به عنوان رییس جدید اب و فاضلاب شهری شهرستان لنده منصوب شد.

پیش از این محمد راکبی زاده مسولیت اب و فاضلاب لنده را عهده دار بوده که طی حکمی به عنوان رییس اب و فاضلاب شهرستان چرام منصوب شد.

وی طی یاداشتی ضمن خداحافظی با مردم و مسولان شهرستان نوشت: اکنون که پس از گذشت قریب به 4سال افتخار کارگزاری درکنار شما  مردمی اشنا به حقوق اولیه خود و صادق و صاف و متدین و میهن پرست و معتقد به ولایت فقیه را خداوند نصیب بنده فرمود،و بنا به مصلحت و حسن اعتماد مدیر عامل محترم شرکت بنای ادامه خدمت در جایی دیگر دارم .

برخود لازم دیده از همکاری و همیاری و همراهی تک تک شما و مدیران با لیاقت شهرستان در راس فرماندار سخت کوش که در تمام اوقات در تحقق خدمات حامی مسئولین و مردم بوده اند و نیز اصحاب رسانه که ایینه صاف واقعگر و نماد شفافیت و معارف خدمات دولت بوده و هستند تقدیر و تشکر ویژهای داشته باشم .

بی شک باید اعتراف کنم اگر در طول این مدت حقیر توفیقی در ارایه خدمت داشتم . مدیون همکاریهای بین بخشی مدیران و ادارات زیربط علی الخصوص شهرداران و شوراهای شه قبل و فعل بوده . همه عزیزان را به خدای منان میسپارم و ارزوی توفیق و سربلندی دارم .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
سلام یعنی هیچ لنده ای لیاقت این پست را نداشت واقعا که
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: