« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان 880 مورد عملیات عمرانی ازجمله ساخت‌وساز و خرید مسکن مددجویی در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان این نهاد انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی به مددجویان و ساخت مسکن مناسب برای آنان است چراکه رفع مشکل مسکن مددجویان علاوه بر توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، آن‌ها را از بروز آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند.

وی با اشاره به ارائه 880 مورد خدمات عمرانی برای مددجویان در 9 ماهه سال جاری افزود: در این زمینه چهار میلیارد و 244 میلیون تومان برای اجرای فعالیت‌هایی ازجمله خرید و ساخت مسکن مددجویی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، تعمیرات و بهسازی در مناطق محروم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد هزینه شده است.

مبشری بابیان اینکه ارائه خدمات عمرانی بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده از خانوارهای مددجو انجام می‌شود تا وضعیت و شرایط زندگی آن‌ها بهتر شود، اظهار کرد: بیش از 108 واحد مسکن در سال جاری برای مددجویان ساخته‌شده که 40 واحد تحویل آنان داده شد و در ایام دهه فجر به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب 40 خانوار مددجوی دیگر صاحب‌خانه شده و مابقی واحدها نیز تا پایان سال‌تحویل مددجویان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن مقاوم، بهسازی، مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن مددجویی از اولویت‌های کاری این نهاد در حوزه مسکن است که در این زمینه 651 خدمت انجام‌شده است، گفت: احداث 121 مورد سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام‌شده توسط این نهاد برای مددجویان در سال جاری است.

مبشری به عملکرد 40 ساله حوزه مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: در این خصوص از ابتدای تأسیس این نهاد در استان تاکنون 7800 مورد مسکن مددجویی برای نیازمندان این نهاد ساخته‌شده و 43 هزار مورد عملیات عمرانی ازجمله تعمیرات کلی و جزئی برای آن‌ها انجام‌گرفته است.  

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ساخت ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی بااعتبار ۲۸ میلیارد تومان در مناطق محروم استان برای مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی در قالب طرح تفاهم‌نامه سه‌جانبه با مشارکت این نهاد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مددجویان روستایی استان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص ساخت مسکن‌های مشارکتی، 614 زمین آماده ساخت به سپاه واگذارشده است، گفت: کار ساخت 320 مورد از این واحدها با پیشرفت 20 تا 80 درصد آغازشده، تعدادی را تحویل مددجویان داده‌ایم و امید است که تا پایان سال 600 واحد تحویل مددجویان داده شود و مابقی در سال آینده آماده و واگذار گردد.
مبشری با اشاره به اینکه کمک‌های مردم و خیران نیکوکار رسیدگی به امور نیازمندان را تسریع می‌کند، افزود: از همه خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم در برنامه‌های کمیته امداد حضور پیدا کنند و با مشارکت خود این نهاد را یاری کنند تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری به نیازمندان ارائه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: