« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۷
ورزشی
تیم «شهدای مدافع حرم شهرستان علی اّباد کتول» در دومین بازی از دور برگشت رقابت ‏های فوتسال استان گلستان در مقابل تیم قدرتمند «شهدای مرزبانی گلستان» به برتری چهار بر یک دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، تیم «شهدای مدافع حرم» شهرستان علی اّباد کتول در هفته دوازدهم از دور برگشت رقابت ‏های فوتسال استان گلستان در مقابل تیم «شهدای مرزبانی گلستان» به برتری چهار بر یک دست یافت و نتیجه بازی رفت تکرار شد.

این بازی که عصر امروز در سالن سرداران ‏شهید علی آباد کتول برگزار شد، چندین بار توسط داور متوقف شد ولی در مجموع بازی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. در جریان بازی دو تیم موقعیت های خطرناکی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که سهم تیم علی آبادی 4 گل و سهم تیم مهمان تنها یک گل بود.

گل های تیم «شهدای مدافع حرم» را امیر محمد حاجیلری ( 2 گل) روح الله نیلبرگی (1 گل) و ایمان خسروی ( 1 گل ) به ثمر رساندند و تک گل تیم شهدای مرزبانی را ابوالفضل کاهه دقیقه آخر بازی از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رساند.


گفتنی است کریم نژاد قلی ، ایمان باستانی، مجید بزازی و حسین مزیدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. مهدی هلاکو  و علی اکبر عرب نیز ناظر و نماینده هیات فوتبال در این بازی بودند.

عکس و گزارش / وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: