« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
گزارش تصویری
نشست سیاسی شورای حوزه و فرماندهان پایگاههای مقاومت سپاه ناحیه لنده با موضوع 9 دی و با حضور معاونت سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ صبح امروز با حضور جمع کثیری از بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه لنده نشست سیاسی و بصیرتی با موضوع 9 دی و سخنرانی سرهنگ برزگر معاونت سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله  برگزار گردید.


در این نشست معاونت سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران در خصوص داشتن بصیرت در همه زمان ها و تشخیص مسیر درست از نادرست به بیان مطالبی پرداخت و گفت:به خاطر اینکه جای شهید و جلاد عوض نشود باید 9 دی برای مردم تشریح شود.


سرهنگ برزگر خاطر نشان کرد:به باور بسیاری از تحلیل گران سیاسی، انتخابات 22 خرداد 88، انتخاباتی شگفت انگیز، کم نظیر و پر اهمیت بود. چه، درآن انتخابات حدود 85 درصد از ایرانیان با رفتن به پای صندوق های رأی در آغاز چهارمین دهه انقلاب خویش، مهر تأیید دیگری برمقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.


وی در بخشی از سخنان خود خطاب به مسولان گفت:آقای مسول شان مردم بالاتر از اینهاست و حق مردم وضعیت اقتصادی امروزی نیست شما وظیفه دارید از خواب و استراحت و تفریح خود کم نموده و برای مردم کار کنید چون این ملت به شما اعتماد کردند و به شما رای دادند.


سرهنگ برزگر  اظهار داشت:برگزاری 9 دی تلنگری است به مسولان که بدانند این مردم انقلاب را حفظ کردند و اگر احساس کنند که نمی خواهید کار کنید نه چپ سرشان می شود و نه راست و با کسی هم عهد اخوت نبسته اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: